سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 30 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
نظارت مستمر بر مراکز دندانپزشکی استان بوشهر انجام می‌شود
بوشهر- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: پایش و نظارت مستمر بر مراکز دندانپزشکی در استان بوشهر به‌صورت منظم در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد یزدان پناه صبح سه شنبه در نشست هم‌اندیشی و هم سویی سیاست‌های نظارتی در واحد دندانپزشکی اظهار داشت: دسترسی عادلانه و بهره‌مندی آحاد جامعه به خدمات با کیفیت، اثربخش، کارا در حوزه سلامت حائز اهمیت است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بر نظارت مستمر بر مراکز دندانپزشکی در استان بوشهر تأکید کرد و گفت: اولویت نخست مجموعه سلامت، افزایش رضایتمندی مردم از خدمات این حوزه است و ضرورت دارد محور همه اقدامات و برنامه‌ها و خدمات سلامت و افزایش میزان رضایتمندی مردم باشد.

یزدان پناه با تأکید بر محافظت مالی از شهروندان در مقابل هزینه‌های دندانپزشکی گفت: خوشبختانه بعد از سال‌ها تعرفه‌های مصوب وزارت بهداشت در حوزه دندانپزشکی ابلاغ‌شده است که این گام ارزشمندی است ولی نیاز به اصلاح دارد که در آن حقوق گیرنده و ارائه‌دهنده خدمت هر دو در آن لحاظ شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: در این راستا نیاز است پیشنهادهایی از سوی انجمن دندانپزشکی، دانشکده دندانپزشکی کارشناسی و به وزارت متبوع پیشنهاد شود.

در این نشست رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه، مسئولین ستاد معاونت درمان دانشگاه، نماینده نظام پزشکی در حوزه دندانپزشکی و کارشناسان نظارت بر درمان حضور داشتند.

کد خبر 52599
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار