دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰
دانشگاه فنی و حرفه‌ای در بحث اشتغال زایی موفق عمل کرده است
بوشهر- سرپرست واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه ای بوشهر گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت کارآفرینی و اشتغال اقدامات خوبی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان بهمیاری سه شنبه شب در نشست با نماینده محترم مردم شریف بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به موفقیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای در بحث کارآفرینی و اشتغال زایی بیان داشت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت کارآفرینی و اشتغال اقدامات خوبی انجام داده و توانسته در راستای مأموریت اصلی خود حرکت کند.

سرپرست واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر افزود: ۶۰ در صد از دانش آموختگانی که مهارت دارند مستقیماً وارد بازار کار می‌شوند و بسیاری از نیازهای صنایع ما به تکنسین‌ها بر می‌گردد که دانشگاه فنی و حرفه‌ای می‌تواند در این زمینه کمک شایانی به آموزش عالی کشور کند.

وی گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در حال حاضر با ۳ آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران بوشهر الزهرا (س)، آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران بوشهر (امام خامنه ای) و آموزشکده فنی و حرفه‌ای کنگان در ۳۶ رشته و با داشتن بیش از ۳٠۰۰ دانشجو در استان در حال ارائه خدمت به جوانان این مرز و بوم است.

 دانشگاه فنی و حرفه‌ای در بحث اشتغال زایی موفق عمل کرده است

وی اضافه کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر به عنوان دانشگاه دولتی مهارتی در استان با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین و متناسب با فرصت‌های جدید شغلی برای پاسخگویی به نیازهای بازار کار در حوزه‌های مهارتی، تکنولوژی و همچنین افزایش اشتغال مولد و کاهش بیکاری، رسالت و مأموریت خود را دنبال می‌کند.

اعتماد به آینده شغلی بر انگیزه دانشجویان می‌افزاید

زهرا حاجیانی رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران بوشهر الزهرا (س) با تاکید ایجاد اعتماد به آینده شغلی دانشجویان، خواستار تأمین امکانات مورد نیاز مرکز شد و افزود: حمایت مسئولان در تأمین ملزومات، توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل پروژه‌های عمرانی منجر به آموزش صحیح به دانشجویان خواهد شد.

کد خبر 52619
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار