یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 28 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
طرح‌راهداری زمستانه در بوشهر آغاز شد
بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به آغاز طرح راهداری زمستانی، از آمادگی ۲۴ اکیپ و ۷۰ گشت راهداری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس سه شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۶۴ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و ۲۰۰ نفر نیروی راهداری در طرح زمستانه مشارکت دارند.

وی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته برای لایروبی رودخانه‌ها و دهانه پل‌ها ادامه داد: این اقدامات در راستای هموارسازی مسیر سیلاب‌ها و عبور ایمن و کم خطر آب‌های سطحی از عرض محورهای ارتباطی انجام گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر با اشاره به آمادگی کامل راهدارخانه‌های استان در این طرح، افزود: تعداد ۱۶ راهدارخانه استان به امکانات و توانمندی لازم مجهز شده‌اند و وظیفه مراقبت از راه‌ها، ابنیه و تأسیسات موجود محورهای ارتباطی را در طرح راهداری زمستانی بر عهده دارند.

وی با اشاره به لزوم آمادگی لجستیک و ماشین آلات سنگین راهداری ادامه داد: ۸۰ درصد ماشین آلات راهداری استان برای طرح زمستانه فعال شده و با تعمیرات و اورهالی که در دست اجراست، ۱۰ درصد دیگر نیز به زودی وارد طرح می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به اهمیت ارتباط مردم با خادمان خود در بخش راهداری استان و لزوم آگاهی آنها از وضعیت تردد در راه‌ها بیان داشت: سامانه ۱۴۱ جهت ارتباط با مردم با اداره کل و آگاهی از وضعیت راه‌ها در فصول پیش رو به صورت شبانه روزی فعال است و مردم و کاربران جاده‌ای از طریق این سامانه می‌توانند ایرادات و مشکلات راه‌ها اعم از اصلاح، انسداد و یا ریزش‌ها در مناطق کوهستانی را اطلاع دهند و هر چه بهتر و سریع‌تر از خدمات راهداری بهره مند شوند.

کد خبر 52805
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار