یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 28 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
روند عادی حمل و نقل در استان بوشهر/ کامیون‌ها در حال کار هستند
بوشهر- علیرغم ادعاهای رسانه های معاند، روند حمل و نقل در استان بوشهر عادی است و کامیون‌ها در حال فعالیت هستند.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: دشمنان انقلاب اسلامی طی ماه‌های اخیر به بهانه‌های مختلف در تلاش هستند تا روند عادی زندگی مردم در ایران را با خلل روبرو کرده و هر روز موضوع جدیدی را مطرح و دنبال می‌کنند.

گاهی برای تعطیلی بازار فراخوان می‌دهند و با تهدید و ارعاب تلاش می‌کنند که بازاریان را از کار و فعالیت باز دارند که باز هم موفق نمی‌شوند و مردم به آنها بی‌اعتنایی می‌کنند. اکنون نیز برای اعتصاب کامیون‌داران و رانندگان کامیون‌ها فراخوان داده‌اند که بررسی‌ها نشان می‌دهد این بار هم تیرشان به سنگ خورده و نتوانسته‌اند به اهداف خود دست یابند.

در استان بوشهر کامیون‌داران و رانندگان در حال فعالیت عادی و روزمره خود هستند و بدون توجه به فراخوان‌های معاندین در حال تلاش برای کسب روزی حلال و خدمت به مردم هستند.

«نه» کامیون‌داران به معاندین

یکی از کامیون‌داران استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب استفاده می‌کنند.

محمدی اضافه کرد: روند کار به صورت عادی در حال انجام است.

یکی از رانندگان کامیون نیز به خبرنگار مهر گفت: طی روزهای اخیر دو بار اقدام به بارگیری از دو شهر مختلف کشور کرده و فعالیت خود را به صورت عادی ادامه می‌دهیم.

سعیدیان افزود: ترفندها دشمنان نظام انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به اقتصاد کشور کارساز نخواهد بود و با تمام توان برای خدمت به مردم تلاش خواهیم کرد.

یکی از مدیران باربری در بوشهر بیان کرد: سفارش‌های خود را در این روزها همچون گذشته با جدیت پیگیری کرده و در حال خدمات‌دهی به صاحبان بار هستیم.

دشتی افزود: همه کامیون‌ها و رانندگان در حال فعالیت هستند و مشکلی در زمینه تردد و حمل و نقل وجود ندارد.

صدور ۶۰۰۰ بارنامه در ۴ روز اخیر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خوشبختانه در استان بوشهر شاهد فعالیت مطلوب در حوزه حمل و نقل هستیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

عبدالکریم اخترشناس با اشاره به اینکه طی سه روز اخیر کاهشی در روند فعالیت کامیون‌داران استان بوشهر رخ نداده است افزود: طی چهار روز ابتدایی هفته جاری در مجموع بیش از ۶ هزار بارنامه صادر شده است.

روند عادی حمل و نقل در استان بوشهر/ کامیون‌ها در حال کار هستند

وی بیان کرد: روز شنبه هزار و ۵۶۰ بارنامه، روز یکشنبه هزار و ۴۷۷ بارنامه، روز دوشنبه هزار و ۵۳۳ بارنامه و روز سه‌شنبه بیش از هزار بارنامه صادر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به امنیت مطلوب در جاده‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: رانندگان استان بوشهر به صورت عادی در حال فعالیت در سطح جاده‌ها هستند.

مردم بوشهر با معاندین همراهی نکردند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر پیش از این گفته بود: استان بوشهر در جریانات اخیر وضعیت امنیتی مطلوبی داشته و مردم با معاندین و دسیسه‌های دشمنان همراهی نکردند.

اکبر پورات با بیان اینکه فراخوان‌هایی در استان بوشهر صادر شد ولی مشکل خاصی را شاهد نبودیم تصریح کرد: مدیریت خوبی در جریان مسائل اخیر در این استان صورت گرفته است.

کامیون داران از همه ظرفیت‌ها استفاده کرده و با تمام توان خود در حال خدمت به مردم هستند.

بی شک معاندین و دشمنان جمهوری اسلامی ایران همواره در تلاش خواهند بود تا با اختلاف‌افکنی به اهداف خود دست یابند ولی مردم با آنها همکاری نکرده و دسیسه‌های آنان را ناکام خواهند گذاشت.

رانندگان و کامیون‌داران نسبت به ترفند و دسیسه دشمنان بی‌اعتنا بوده و بدون توجه به فراخوان‌ها، فعالیت کامیون‌ها در استان بوشهر بدون مشکل جریان دارد.

کد خبر 52816
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار