یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 28 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
سرمایه‌گذاری ۲۹ هزار میلیارد ریالی در طرح‌های صنعتی بوشهر
بوشهر- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از سرمایه گذاری ۲۹ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲ هزار و ۶۷۲ نفر طی هشت ماه امسال در استان بوشهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی هشت ماهه سال جاری تعداد ۱۴ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری چهار هزار و ۸۶۲ میلیارد ریال همراه با اشتغال ۲۸۵ نفر در استان بوشهر صادر شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از صدور ۹۱ فقره جواز تأسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری ۲۹ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۷۲ نفر طی هشت ماه امسال در استان بوشهر خبر داد.

صفوی خاطر نشان کرد: این استان به‌علت قرار گرفتن در ساحل استراتژیک خلیج فارس، صادرات و واردات دریایی، وجود ذخایر نفت و گاز (پارس جنوبی و شمالی)، معادن، نخیلات و غیره از اهمیت راهبردی و اقتصادی مهم برخوردار است که می‌تواند فرصت ارزشمندی جهت توسعه سرمایه گذاری صنعتی و معدنی را در استان و کشور رقم بزند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: وجود مناطق ویژه اقتصادی در جنوب و شمال استان و همچنین ۱۱ شهرک و ۸ ناحیه صنعتی در کلیه شهرستان‌های استان با مساحتی بالغ بر ۲ هزار هکتار از جمله مزیت‌های لازم برای متقاضیان به سرمایه گذاری در استان بوشهر باشد.

کد خبر 52817
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار