شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
۱۶ روستای استان بوشهر در برابر سیل ایمن سازی شد
بوشهر- مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به ایمن سازی ۱۶ روستای استان بوشهر طی یکسال در برابر سیل گفت: این امر با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری انجام شد.

علیرضا مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملکرد اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در بخش عمران روستایی طی یک سال اظهار داشت: درصد برخورداری روستاهای استان بوشهر از اجرای طرح هادی از ۸۹ درصد در سال ۹۹ به ۹۹ درصد در سال ۱۴۰۱ رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: طی یک سال گذشته ۱/۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر روستایی از محل قیر رایگان با مشارکت دهیاری‌ها با اعتبار ۹۴۶ میلیارد ریال اجرایی شده است.

وی با اشاره به ایمن سازی ۱۶ روستای استان بوشهر طی یکسال در برابر سیل گفت: این امر با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری انجام شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از احداث ۷ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال به مساحت ۱۰ هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال طی یکسال در روستاهای استان خبر داد و گفت: بازنگری طرح هادی ۷۱ روستا تهیه و تصویب شده است.

مقدم بیان کرد: طرح هدف گردشگری در سه روستای نینیزک (دشتستان)، هاله (عسلویه) و گشی (تنگستان) در استان بوشهر تهیه و تصویب شده است.

وی گفت: با همکاری اداره‌های ثبت اسناد و املاک، ۲ هزار و ۲۲۰ جلد سند مالکیت روستایی و ۹۱۳ جلد سند مالکیت شهری در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان بوشهر صادر شده است.

کد خبر 52826
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار