دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
روند تکمیل درمانگاه تأمین اجتماعی دلوار تسریع می‌شود
بوشهر- مدیر درمان تأمین اجتماعی بوشهر گفت: تکمیل درمانگاه تأمین اجتماعی دلوار تسریع می‌شود و امیدواریم در سال آینده به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن اسماعیلی صبح شنبه در حاشیه بازدید از پروژه احداث درمانگاه تأمین اجتماعی دلوار اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های درمانی در استان بوشهر را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته ظرف چند ماه گذشته برای تکمیل درمانگاه تأمین اجتماعی دلوار بیان کرد: تلاش ویژه‌ای داریم تا با افزایش سرعت اجرای این پروژه شاهد تسریع در روند تکمیل آن باشیم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر افزود: بر اساس گزارشات کارفرما و پیمانکار پیشرفت پروژه قریب به ۶۰ درصد ارزیابی می‌شود و امیدواریم روند فعالیت با سرعت بیشتری ادامه پیدا کرده و مراحل ساخت آن تا پایان سال به اتمام برسد.

وی در خصوص زمان بهره‌برداری از این پروژه نیز گفت: همه تلاش و پیگیری‌های ما این است که ظرف موعد مقرر این پروژه به مرحله بهره‌برداری برسد و مردم شریف دلوار نیمه نخست سال آینده شاهد خدمت رسانی این مرکز درمانی باشند.

اسماعیلی افزود: این درمانگاه بخشی از نیازهای درمانی جامعه هدف ما در دلوار و بخش‌های اطراف را تأمین می‌کند تا بیماران نیازمند جهت اقدامات اولیه درمانی مجبور به مراجعه به مرکز استان نباشند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی بوشهر همچنین در بازدید از درمانگاه تأمین اجتماعی خورموج که در حال تجهیز و آماده سازی برای افتتاح است، گفت: با راه‌اندازی این درمانگاه ۲۶ هزار بیمه‌شده شهرستان دشتی از خدمات درمانی رایگان بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 53145
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار