جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
مکتب شهید سلیمانی را باید در عرصه اقتصادی و فرهنگی پیاده کنیم
بوشهر- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مکتب شهید سلیمانی را باید در عرصه اقتصادی و فرهنگی پیاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی پنجشنبه‌شب در مراسم یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شبانکاره اظهار داشت: شهید سلیمانی جان‌فدای ایران و جان‌فدای اسلام بود و جان خود را برای دفاع از میهن و دین فدا کرد و وظیفه داریم برای ادامه راه شهید قاسم مکتب او را اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه هر جایی که دشمن تمرکز بالایی دارد ما هم تمرکز بیشتری داریم افزود: با توجه به اینکه تمرکز دشمن در عرصه رسانه‌ای و تبلیغاتی است ما هم باید حضور و بروز بهتر و بیشتری در این عرصه داشته باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سردار سلیمانی علاوه بر عرصه نظامی برای یاری مردم در هر جایی به میدان می‌آمد. در سال آخر حیات پربرکت خود به یاری سیل‌زدگان شتافت.

وی تصریح کرد: امروز هم که کشور درگیر یک جنگ فرهنگی و اقتصادی است باید راه شهید سلیمانی را در این حوزه‌ها ادامه دهیم و مکتب شهید سلیمانی را در عرصه اقتصادی و فرهنگی پیاده کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مشکلات ما به خاطر این است که نتوانسته‌ایم مکتب شهید سلیمانی را در دیگر حوزه‌ها از جمله حوزه فرهنگی و اقتصادی اجرا کنیم.

رضایی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی داعش را نابود کرد ادامه داد: امروز هم وظیفه داریم داعش داخلی را نابود کنیم و باید با داعش‌هایی همچون فساد اقتصادی، رانت‌خواری، داعش فقر، داعش تبعیض، داعش پارتی‌بازی، داعش اختلاس مبارزه کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ادامه راه شهید سلیمانی مبارزه با داعش داخلی است که باید با همه مفاسد مبارزه کنیم.

کد خبر 53848
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار