یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 28 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
رمز جاودانگی شهید سلیمانی اخلاص و شوق شهادت بود
بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: ولایتمداری یکی از ویژگی‌های اصلی شهید سلیمانی بود، رمز جاودانگی حاج قاسم، اخلاص و شوق شهادتی بود که همیشه در سر داشت.
به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده ظخر شنبه در یادواره گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهدای مقاومت در جزیره خارگ اظهار داشت: دوران ٨ ساله دفاع مقدس که یکی از حساس‌ترین برهه‌ها تاریخی ایران اسلامی محسوب می‌شود. وی افزود: همسو با رزم بی امان دلاورمردان اسلام در این سرزمین در عرصه نبرد با دشمن متجاوز، اهالی ایثارگر جزیره خارگ، همگام با رزمندگان سلحشور اسلام در دوران دفاع مقدس، حماسه‌های جاودانی در صفحات تاریخ پر افتخار این مرزبوم ثبت کردند.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: دلیران خارگی، ضمن حضور در خطوط مقدم جبهه‌ها در سنگر اقتصاد و تولید، یک لحظه درنگ نکردند و با این که تأسیسات نفتی و اسکله‌های صادراتی زیر آتش دشمن بعثی قرار داشت، با عزم و اراده‌ای پولادین در راستای شریان حیاتی اقتصاد کشور نهایت همت خود را به کار بستند.

دشتی زاده گفت: ولایتمداری یکی از ویژگی‌های اصلی شهید سلیمانی بود، رمز جاودانگی حاج قاسم، اخلاص و شوق شهادتی بود که همیشه در سر داشت.

بخشدار ویژه خارگ در ادامه خاطر نشان کرد: مهم‌ترین درسی که سردار شهید سلیمانی به ما داد اخلاص او بود؛ کار برای خدا در عمل بسیار سخت است و برای خدا کار کردن تمرین و توفیق می‌خواهد.

کد خبر 53901
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار