جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
تکمیل بیمارستان جایگزین فاطمه الزهرا (س) تسریع می‌شود
بوشهر- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: برای حل بخشی از مشکلات درمانی و افزایش سرانه تخت‌های بیمارستانی، به دنبال تسریع در تکمیل بیمارستان جایگزین فاطمه الزهرا (س) هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن پاپری زارعی صبح چهارشنبه در جریان بازدید از بیمارستان جایگزین فاطمه الزهرا (س)، دانشکده دندان‌پزشکی و مرکز بیماری‌های خاص بوشهر اظهار داشت: موضوع درمان مردم یکی از اولویت‌های مهم مدیریتی استان است.

وی افزود: این پروژه با زیربنای ۱۷ هزار و ۲۵۰ مترمربع در ۵ طبقه، با دارا بودن ۱۸۰ تخت بستری عمومی و ویژه است که در سال جاری با نگاه ویژه دولت سیزدهم به مسئله درمان و تسریع در تکمیل آن، ۵۹ میلیارد تومان تخصیص اعتبار داشته است.

تکمیل بیمارستان جایگزین فاطمه الزهرا (س) تسریع می‌شود

پاپری زارعی بابیان اینکه زیرساخت‌های خدمات بهداشتی و درمانی باید متناسب با جمعیت و استانداردهای لازم توسعه پیدا کند، گفت: برای دانشکده دندان‌پزشکی نیز از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان ۲۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبار صورت گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از تخصیص ۳۷ میلیارد تومان اعتبار به مرکز بیماری‌های خاص خبر داد و بر تسریع و تکمیل این پروژه نیز تأکید کرد.

وی بابیان اینکه سرانه تخت بیمارستانی در کشور ۱.۳۴ به ازای هر هزار نفر است، گفت: این شاخص در استان بوشهر ۱.۱ است و با توجه به اینکه از میانگین کشوری پایین‌تر است لذا بهره‌برداری از پروژه‌های درمانی، بهداشتی و آموزشی استان از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشند.

کد خبر 54050
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار