یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 28 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
۱۰۰۰ پایگاه فرهنگی - اجتماعی در سطح کشور فعال می‌شود
بوشهر- مسئول پایگاه‌های فرهنگی - اجتماعی بنیاد هدایت کشور گفت: هزار پایگاه فرهنگی - اجتماعی در سطح کشور فعال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد حسن‌پور بعد از ظهر شنبه در حاشیه دوره آموزشی و جذب و گزینش امامان پایگاه‌های فرهنگی - اجتماعی استان بوشهر با عنوان «شهید آرمان علی وردی» اظهار داشت: آموزش امامان پایگاه‌های فرهنگی - اجتماعی فعال در سطح استان و جذب و گزینش برای پایگاه‌های جدید استان دو بخش این دوره آموزشی است.

وی افزود: پایگاه‌های فرهنگی - اجتماعی کشور از شبکه‌ای با بالغ بر ۵۱۳ پایگاه تا پایان سال ۱۴۰۰ تشکیل شده که این شبکه تا پایان امسال در کل کشور بنا بر افزایش حجم این پایگاه‌ها تا مرز هزار پایگاه پیش خواهد رفت.

مسئول پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی بنیاد هدایت کشور گفت: از سهم اولیه پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی در استان بوشهر مجموع ۹ پایگاه فعال بودند که در این برنامه جدید بنا بر این شده که تعداد این پایگاه‌ها به ۳۰ پایگاه افزایش پیدا کند.

حجت‌الاسلام حسن‌پور ارتقا و مهارت‌افزایی امامان موجود و جذب امامان جدید برای پایگاه‌های فرهنگی – اجتماعی استان را از مهمترین اهداف برگزاری این دوره عنوان کرد.

دوره آموزشی شهید آرمان علی‌وردی، ویژه امامان پایگاه‌های فرهنگی -اجتماعی با هدف تعالی و ارتقا شبکه امامت و با رویکرد مسجد محوری در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

کد خبر 54172
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار