جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
احداث سد باهوش سرعت بیشتری بگیرد
بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: انتظار می رود با همت نماینده مجلس و فرماندار شهرستان، سد باهوش سرعت بیشتری بگیرد که آینده کشاورزی وابسته به همین سدها است.

به گزارش خبرنگار مهر،حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه نماز جمعه این هفته اهرم با اشاره به بارش‌های رحمت الهی و باران های پاییز و زمستان امسال اظهار داشت: مخزن سد خاییز ۱۰ میلیون متر مکعب آبگیری شده است و انشاء الله با شکرگزاری از خداوند تبارک و تعالی مسئلت داریم که باران رحمتش بر همه بلاد اسلامی ببارد و در ادامه زمستان این سد به سطح کامل آبگیری که حدود ۱۶میلیون متر مکعب است برسد.

امام جمعه اهرم افزود: انتظار می رود با همت نماینده مجلس و فرماندار شهرستان سد باهوش هم سرعت بیشتری بگیرد که آینده کشاورزی وابسته به همین دو سد است.

امام جمعه اهرم با تبریک اول ماه رجب سالروز میلاد با سعادت امام باقر علیه السلام گفت: امام باقر علیه السلام به عنوان «بَاقِرُ عِلْمِ‏ الْأَوَّلِینَ‏ وَ الْآخِرِینَ مِنَ النَّبِیِّین‏ والمرسلین» شکافنده علم اولین و آخرین از انبیاء و مرسلین است و با تربیت شاگردان شاخص و مبارز توانستند معارف حقه تشیع برای مقابله با تحریفی که از طاغوتها باقی مانده بود، ترویج دهند.

وی با اشاره به سوم ماه رجب سالروز شهادت امام هادی علیه السلام گفت: امام علی النقی علیه السلام به مدت ۱۱ سال در سامرا پایتخت خلافت عباسیان و در محله عسکر و در بین نظامیان به حالت تبعید زندگی کرد و در این مدت، تحت مراقبت و نظارت دستگاه امنیتی خلافت قرار داشت و مردم محروم از ارتباط با امام بودند. سرانجام در سوم رجب سال ۲۵۴ قمری به دست خلفای عباسی مسموم و به شهادت رسید.

وی گفت: زیارت جامعه کبیره که سند و شناسنامه ولایت و تشیع است به عنوان یادگار ماندگار امام هادی علیه السلام است.

پهلو زاده افزود: ششم بهمن سالروز حماسه مردم انقلابی و مقاوم شهر آمل، شهر هزار سنگر که در سال ۱۳۶۰ در مقابل گروهک های ضد انقلاب و کمونیست ها مقاومت کردند و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند و الحمدلله در آستانه چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی همه شهرها در مقابل نفوذی ها و منافقین هزار سنگر هستند.

امام جمعه اهرم یاد آورشد: سالروز قرارداد ننگین کمپ دیوید که توسط انور سادات رئیس جمهور معدوم مصر و کارتر رئیس جمهور آمریکا و بگین نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی امضاء شد به فرموده حضرت امام رضوان الله تعالی علیه هم خیانت به اسلام بود وهم خیانت به مسلمین بود.

وی گفت: توقعی غیر از دشمنی و خصومت از دشمن نمی رود اما کسانی که مدعی اسلام هستند ولی خیانتی به اسلام و مسلمین می کنند که امت اسلام را مستعمره همیشگی نظام کفر و استکبار می کنند، از کار دشمنان بدتر است و ننگ اینچنین افراد نفوذی همیشگی خواهد بود.

وی افزود: نمونه بارز نفوذ روباه پیر همین جاسوس اعدامی دو تابعیتی علیرضا اکبری است که با توجه به اینکه در جایگاه های بالای نظام حضور داشته و ۷۰ ماه در جنگ بوده و دیگر سوابق اما از نفوذ دشمن در امان نمانده و برای دشمن جاسوسی کرد که نتیجه خیانت به مردم و نظام همین اعدام است.

مردم ایران از تهدیدها فرصت می‌سازند

پهلوزاده با اشاره به تصمیم اتحادیه اروپایی نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: اول اینکه وقتی حمایت کنندگان و گردانندگان صحنه اغتشاشات شکست خوردند و با مشت محکم مردم بصیر و انقلابی مواجه شدند برای اینکه صحنه و شعله التهاب و تنش را گرم نگه دارند دست به این اقدامات می زنند.

وی گفت: اروپا برای رهایی از مخمصه جنگ اوکراین در صدد باز کردن یک مسیر انحرافی برای نجات از سرزنش افکار عمومی خود است و سوم اینکه با این کارها تبلیغات روانی جنگ اقتصادی و التهاب های بازار ارز و طلا را گرم نگه دارند و چهارم اینکه اروپا و امریکا در صدد هستند که جلوی وحدت سه کشور روسیه و چین و ایران را بگیرند تا افول ابرقدرتی خودشان دیرتر محقق شود دست به یک اقدامی زدند که در صورت تایید در شورای اروپا سپاه را به عنوان نهادی تروریستی معرفی می کنند.

امام جمعه اهرم ادامه داد: نوجوان ما باید بداند که جنگ شناختی و ترکیبی همین است آنها تروریست را ایجاد کردند اما ما را تروریست می خوانند آنها تروریست را تقویت کردند مسلمانان را تروریست می دانند، نوجوان امروز ما می داند که تروریست داعش را جبهه مقاومت و سید الشهدای مقاومت شهید سلیمانی ازبین بردند اما آنها مسلمانان را تروریست می دانند.

وی گفت: تحریم مردم ایران و مجموعه های انقلابی چیز جدیدی نیست، از شعب ابیطالب تا به امروز این تحریم ها ادامه داشته و دارد و این نشانه مستقیم بودن صراط مردم مقاوم و سپاه سرافراز است.

پهلو زاده بیان کرد: همانطور که پیامبر اسلام را تحریم کردند امت و سپاه پیامبر را هم تحریم می کنند.

امام جمعه اهرم ادامه داد: دشمن بداند که مردم مقاوم ایران اسلامی در طول این ۴۳سال گذشته به خوبی آموخته اند که از دل تهدیدها فرصت های طلایی خلق کنند و بی شک تحریم و یا تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر قدرت و عزت سپاه خواهد افزود.

وی گفت: تک تک مردمِ هوشیار و آگاه ایران اسلامی یک سپاهی انقلابی هستند و لباس سبز این نیرو نماد عزت و افتخار است و طراحان و بازیگران مفلوک این نمایش مضحک بدانند که پایان تاریخ و پیروزی نهایی برای سپاه اسلام و خفت و سرنگونی و از بین رفتن نیز برای شما ثبت شده است و از روی زمین محو خواهند شد.

وی اضافه کرد: همانطور که طومار تحریم شعب ابیطالب به اذن خدا توسط لشکر موریانه ها از بین رفت و لشکر ابابیل سپاه ابرهه را سنگ باران کردند و مثل کاه تکه تکه شدند،بدانید که لشکر مخلص خدا این سبز پوشان حافظ حریم ولایت بلایی بدتر از موریانه ها و ابابیل بر سر شما خواهند آورد که از کرده خود پشیمان شوید.

کد خبر 54322
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار