جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
درگذشت بازیکن فوتبال بر اثر مصرف قهوه در گناوه کذب است
بوشهر- فرماندار گناوه گفت:مطالب مطرح شده در رسانه ها و فضای مجازی درباره درگذشت یک بازیکن فوتبال در اثر مصرف قهوه در گناوه به هیچ عنوان صحت ندارد و کذب است.

به گزارش خبرنگار مهر، در روزهای اخیر شاهد به کما رفتن و سپس درگذشت «فرشید لک» از بازیکنان فوتبال بودیم که گفته می‌شود به دنبال مصرف قهوه مسموم اتفاق افتاده است.

بر اساس آنچه فضاهای مجازی و رسانه‌ها اعلام کرده بودند که این بازیکن فوتبال قهوه مسموم را در گناوه مصرف کرده اما یکی از همراهان این بازیکن در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این وی در استان خوزستان و قبل از سفر به گناوه اقدام به مصرف قهوه کرده و بعد به گناوه سفر کرده است.

در پی این اتفاق فرماندار گناوه ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در توضیحاتی ضمن رد مطالب مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها اظهار داشت: بر اساس پیگیری‌های به عمل از پلیس فتا و گفته‌ها و مصاحبه همراه این بازیکن، این ورزشکار در یکی از شهرهای استان خوزستان اقدام به مصرف قهوه کرده و به گناوه مربوط نمی‌شود.

محمد تقی صفری افزود: مطالبی که در فضاهای مجازی و رسانه‌ها در خصوص فوت این بازیکن فوتبال بر اثر مصرف قهوه در گناوه نسبت داده و انتشار شده است، کذب بوده و به هیچ وجه واقعیت ندارد.

وی گفت: این ورزشکار پس از مصرف قهوه در استان خوزستان به شهر گناوه به عنوان مسافر عزیمت می‌کند و اسکان می‌یابد و در نیمه‌های شب به علت نامساعد شدن حالش به بیمارستان جهت مداوا انتقال می‌یابد.

وی تصریح کرد: مردم این شهرستان، مردمی متدین، مؤمن، خونگرمی و مهمان‌نوازی هستند و مطالب مطرح شده درباره اینکه مسموم شدن این ورزشکار به علت مصرف قهوه در گناوه بوده است به هیچ عنوان واقعیتی ندارد.

کد خبر 55795
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار