سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - Tuesday, 19 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
۹ فروند شناور حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس توقیف شد
بوشهر- فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: طی سال جاری ۹ فروند شناور حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس توقیف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رمضان زیراهی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه با کسانی سرمایه‌های کشور را قاچاق کنند مورد رصد قرار می‌گیرند و قاطعانه برخورد می‌کند.

وی از رصد و پایش شبانه‌روزی خلیج‌فارس توسط نیروی دریایی سپاه خبر داد و بیان کرد: مقابله با قاچاق سوخت و صید ترال غیرمجاز در خلیج فارس از مأموریت‌های مهم منطقه دوم نیروی دریایی سپاه است.

وی از انهدام باند سوخت قاچاق در خلیج فارس خبر داد و بیان کرد: در این راستا در ۱۱ ماه امسال با تلاش نیروهای منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بیش از ۱.۵ میلیون لیتر سوخت قاچاق «گازوئیل» در خلیج‌فارس کشف شده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ادامه داد: در این راستا ۹ فروند شناور حامل سوخت قاچاق شامل لنج، دوبه و یدک‌کش توقیف و متخلفان دستگیر شدند.

سردار زیراهی از شناسایی و دستگیری متخلفان در صید غیرمجاز ترال در خلیج‌فارس خبر داد و افزود: در این زمینه چهار هزار و ۳۴ کیلوگرم آبزیان که از طریق صید غیرمجاز ترال صید شده بود کشف شد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: در صید غیرمجاز ترال ۱۱ فروند شناور توقیف شد و متخلفان دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

کد خبر 55869
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار