سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - Tuesday, 19 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
ظرفیت تولید خوراک آبزیان پرورشی در استان بوشهر افزایش یافت
بوشهر- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: با اجرای طرح‌های جدید، ظرفیت تولید خوراک آبزیان پرورشی در استان بوشهر افزایش یافت.

نوذر منفرد در حاشیه افتتاح یک کارخانه تولید خوراک آبزیان در بوشهر اظهار داشت: با توجه به نیازهای استان بوشهر، تلاش شده تا زنجیره آبزی‌پرو ری در این استان تکمیل شود.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای افزایش تولید و اشتغال در سطح استان بیان کرد: طرح‌های بزرگ اقتصادی در استان بوشهر با مشارکت بخش خصوصی در دست اجرا است.

منفرد با بیان اینکه سال گذشته ۶۰ هزار تن غذای میگو پرورشی در استان بوشهر تولید شد گفت: بر اساس برنامه‌ریزی سال ۱۴۰۲ به ۸۰ هزار تن غذای میگو پرورشی نیاز استان بوشهر است که تنها در این کارخانه ۴۰ هزار تن آن تولید می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی استان بوشهر هم مساحت کارخانه تولید خوراک آبزیان افتتاح شده را ۲۰ هزار متر مربع دانست و خاطر نشان کرد: ظرفیت تولید این کارخانه در روز ۱۲۰ تن و در سال ۴۰ هزار تن است.

وی اشتغال‌زایی ۷۰ نفر را از ویژگی‌های این کارخانه دانست و بیان کرد: در این طرح ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است که ۲۰ درصد آن از محل تسهیلات بانکی و مابقی آورده سرمایه‌گذار است.

کد خبر 55871
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار