جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
۲۲۵۶ نفر در پزشکی قانونی گناوه معاینه شدند
گناوه- مدیرکل پزشکی قانونی استان بوشهر گفت: در ۱۱ ماه سال جاری،۲ هزار و ۲۵۶ نفر در پزشکی قانونی گناوه معاینه شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سامان پور بعد از ظهر دوشنبه در آئین بهره برداری ساختمان پزشکی قانونی گناوه اظهار داشت: ساختمان جدید پزشکی قانونی شهرستان گناوه در سال ۱۳۹۷ کلنگ زنی شد و تا سال گذشته، ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

مدیرکل پزشکی قانونی استان بوشهر افزود: امسال با حمایت و پیگیری‌های رئیس و مسئولان سازمان پزشکی قانونی استان بوشهر این ساختمان تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی گفت: برای ساخت خود ساختمان نزدیک به ۴۶ میلیارد ریال اعتبار ملی هزینه در برداشته و برای تجهیزات این مرکز نیز مبلغ ۲ میلیارد ریال از محل بودجه شهرستان اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: با صحبت‌ها و پیگیری‌هایی که با فرماندار شهرستان گناوه و مسئولان استانی انجام گرفت، قرار شد تأمین هزینه تجهیزات این مرکز به نحوی که شایسته مردم شهرستان گناوه باشد انجام شود.

وی پیرامون احداث سالن تشریح پزشکی قانونی گناوه گفت: احداث سالن تشریح برای شهرستان را نیز پیگیر هستیم و قرار شد تا با همکاری رئیس دادگستری، دادستان، فرماندار و با پیگیری‌ها و رایزنی‌ها و تأمین اعتبار کلنگ زنی و ساخت سالن تشریح نیز داشته باشیم تا بتوان خدمت رسانی مناسبی به مردم شهرستان گناوه ارائه داد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه شهرستان گناوه یک شهرستان مسافر پذیر به خصوص در ایانم نوروز است امید است بتوانیم خدمات مناسبی به مردم شهرستان و مسافران ارائه داد.

وی با قدردانی از سرپرست پزشکی قانونی گناوه در خدمت رسانی به مردم افزود: علیرغم همه کمبودها و مشکلاتی که در زمینه اعتبارات و کمبود نیروی انسانی در پزشکی قانونی گناوه وجود داشته است اما تلاش‌ها و خدمات بسیار خوبی به مردم انجام شده است.

وی با اشاره به آمار خدمات ارائه شده مرکز پزشکی قانونی گناوه بیان کرد: در ۱۱ ماه امسال ۲ هزار و ۲۵۶ نفر در پزشکی قانونی گناوه معاینه شدند و ۴۱ مورد جسد در خود شهرستان معاینه و جواز دفن صادر شده است و برخی از اجساد نیز به دلیل نیاز به کالبد شکافی و عدم وجود سالن تشریح و کمبود نیرو به مرکز استان ارجاع شده است.

سامان پور یادآور شد: انتظار داریم مسئولان استانی و شهرستانی کمک کنند تا در زمینه تجهیز ساختمان، ساخت سالن تشریح و تأمین نیرو پزشکی قانونی گناوه کمک و همراهی کنند تا بتوان در خدمت رسانی به مردم شهرستان و مسافران گام‌های مؤثری برداشت.

کد خبر 56053
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار