جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
ممنوعیت نصب چادر در ساحل بوشهر/ فضاهای اقامتی افزایش یافت
بوشهر- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر با اشاره به ممنوعیت نصب چادر در ساحل بوشهر گفت: گردشگری دریایی از اول فروردین در ساحل بوشهر شروع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل سجادی منش عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی خوبی را با همکاری دیگر دستگاه‌ها در ساحل بوشهر برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: با توجه به تقارن عید نوروز با ایام ماه مبارک رمضان، رسم دم دم سحری که در استان بوشهر موجود است را به‌صورت ویژه‌تر خواهیم دید.

ایجاد ۳ کمپ چادری

وی با بیان اینکه سه کمپ خود چادری در ساحل بوشهر برای اسکان مسافران تعیین‌شده است گفت: در تمام شهرهای استان بوشهر با مشارکت شهرداران و مسئولان شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر اقدامات مهمی برای خدمات‌رسانی به مسافران در نظر گرفته شده است.

سجادی منش اظهار داشت: اکنون ۱۰۰ درصد ظرفیت مراکز اقامتی و هتل‌های استان بوشهر چند روز مانده به عید نوروز پر شده است.

وی افزود: ستادهای سفر شهرستانی و استانی فعال‌شده و از فردا موج ورود مسافرین تشدید خواهد شد، در همین زمینه ۲ هزار کلاس در ۳۰۰ مدرسه در استان پیش‌بینی و ۳ کمپ در بوشهر (شغاب، امام علی (ع) و میدان انتظام) توسط شهرداری پیش‌بینی‌شده است.

عدم نصب چادر سواحل بوشهر

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر تأکید کرد: نگاه فرماندار بوشهر به‌عنوان رئیس ستاد شهرستانی سفر بوشهر عدم نصب چادر سواحل بوشهر است.

سجادی منش اظهار داشت: روز سه‌شنبه اول فروردین‌ماه ساعت ۹ صبح مراسم رسمی استقبال از مسافران نوروزی را خواهیم داشت.

وی افزود: برای اولین بار پنج نقطه در شهر بوشهر برای گردشگری مقاومت همراه با راوی از جمله گورستان انگلیسی‌ها، موزه شهید رئیسعلی، کنسولگری و بافت تاریخی بوشهر، قلعه ریشهر پیش‌بینی‌شده است.

افزایش ظرفیت‌های اقامتی بوشهر

سجادی منش با بیان اینکه ظرفیت‌های اقامتی بوشهر ۵۳ درصد افزایش پیدا کرده و برای ایام نوروز ۱۰۶ غرفه صنایع‌دستی برپا خواهد شد افزود: ۱۰۰ درصد هتل‌های استان بوشهر چند روز مانده به عید نوروز پر شده‌اند.

وی بیان کرد: ۲ هزار و ۲۰۰ چشمه سرویس بهداشتی برای ایام نوروز پیش‌بینی‌شده است که تلاش می‌شود به ۲ هزار و ۵۰۰ چشمه بهداشتی برسد.

کد خبر 56223
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار