جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
پایش‌های هوایی در سواحل بوشهر انجام می‌شود/ رصد شناورهای تفریحی
بوشهر- رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: پایش های هوایی مستمر و رصد دائمی شناورهای تفریحی در سواحل استان بوشهر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت خسروی صبح جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پایش های هوایی مستمر و رصد دائمی شناورهای تفریحی در سواحل استان بوشهر انجام می‌شود اظهار کرد: با هرگونه عدم رعایت الزامات ایمنی در سواحل استان برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: با توجه به مشخص شدن حریم فعالیت قایق‌ها و اعلام به مبادی ذیربط، متأسفانه کماکان فعالیت اینگونه قایق‌ها در محدوده‌های غیر مجاز رؤیت می‌شود.

وی گفت: با هدف برخورد قاطع با متخلفان، با استفاده از ظرفیت پایش هوایی جایروپلن مستندات کاملی تهیه و در اختیار دستگاه‌های نظارتی قرار داده شده است.

خسروی ادامه داد: در این زمینه مقرر شده در راستای تأمین ایمنی کامل گشت‌های دریایی، با قید اولویت از فعالیت قایق‌های متخلف جلوگیری شود.

وی گفت: همزمان با ایام نوروزی ۶ شناور ناجی و ۱۲ شناور همیار ناجی با هدف امدادرسانی به موقع در آماده باش کامل قرار دارند.

کد خبر 56355
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار