جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
برنامه‌های فرهنگی ویژه سال نو در مناطق عملیاتی اجرا شد
بوشهر- مسئول معاونت فرهنگی و هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر از اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه سال نو در مناطق عملیاتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عالی‌زاده ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: قرارگاه راهیان نور سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر اقدامات متعددی را در راستای برنامه‌های راهیان نور سال ۱۴۰۱ در مناطق عملیاتی جنوب برگزار کرد که به صورت رسمی از ۲۰ اسفندماه این اردوها آغاز شد.

وی در ادامه بیان کرد: سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر پذیرای زائران بوشهری در اردوگاه فاطمه الزهرا بود که به همراه آن ویژه برنامه‌های فرهنگی متنوعی را در آن مکان به اجرا در آورد.

مسئول معاونت فرهنگی و هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در مناطق عملیاتی اظهار کرد: برنامه‌های بسیار خوبی را تا قبل از سال تحویل با حضور خادمین خواهر و برادر، راویان سطح کشوری و استانی، مداحان کشوری و استانی در مناطق عملیاتی جنوب به اجرا در آمد.

عالی زاده افزود: روایتگری در یادمان شهدای شرق کارون و اردوگاه فاطمه الزهرا در کنار ۹ شهید خوشنام، برپایی غرفه برای کودکان و نوجوانان برای آشنایی با سیره شهدا، برپایی غرفه مشاوره مذهبی با حضور روحانیون، برپایی نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و کتاب در راستای فراگیر شدن فرهنگ شهدای دوران دفاع مقدس، اجرای برنامه‌های شاد به مناسبت آغاز سال نو از برنامه‌هایی بود که در این مناطق اجرایی شدند. وی با اشاره به برنامه‌های ویژه آغاز سال نو که در مناطق عملیاتی به اجرا در آمدند گفت: دکلمه خوانی، اجرای سرود، روایت طنز جبهه با حضور آزادگان، برپایی نمایشگاه حضور یار، ایجاد موکب‌های جهادی، اهدای کمک هزینه کربلا برای هشت نفر از زائرین به صورت قرعه کشی از ویژه برنامه‌هایی بودند که به مناسبت ورود به سال جدید اجرایی شدند.

مسئول معاونت فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر هدف از برگزاری برنامه‌های فرهنگی در مناطق عملیاتی را ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا دانست و اذعان کرد: تمامی برنامه‌های فرهنگی در مناطق عملیاتی با هدف ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا و در راستای جهاد تبیین صورت گرفت.

کد خبر 56364
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار