شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
مادر بیژن گُرد از شهدای خلیج‌فارس به فرزند شهیدش پیوست
بوشهر- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: روح پاک مادر سردار شهید بیژن گُرد از سرداران حماسه آفرین در رویارویی مستقیم با آمریکا به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت‌الله غلامپور ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت حماسه دلاوران و رزمندگان مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج‌فارس اظهار داشت: ۱۶ مهر ماه سال ۱۳۶۶ رزمندگان استان بوشهر در پی تجاوز شناور آمریکایی به آب‌های سرزمینی خلیج‌فارس در برخورد با آنان حماسه‌ای جاوید آفریدند و ابهت آمریکا را در خلیج‌فارس غرق کردند.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات بیژن گُرد و همرزمانش از جمله نادر مهدوی به شهادت رسیدند گفت: مکیه غریبی مادر شهید بیژن گُرد سوم فروردین ۱۴۰۲ در سن ۸۵ سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر ادامه داد: پیکر مطهر مادر شهید بیژن گُرد ۵ فروردین مصادف با سومین روز از ماه مبارک رمضان تشییع و در قطعه صالحین گلزار شهدای شهر بوشهر به خاک سپرده می‌شود.

غلامپور با بیان اینکه مادر شهید بیژن گُرد در عمر با برکت خود، به صبر، اخلاق نیکو و مهربانی در بین مردم زبانزد بود اضافه کرد: پس از شهادت فرزندش از افتخارآفرینی فرزندش می‌بالید، هیچ وقت کسی او را غمگین ندید و همیشه شاکر درگاه خدا بود.

کد خبر 56367
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار