جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
تردد خودرو در ورودی‌های استان بوشهر ۱۷ درصد افزایش یافت
بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در تعطیلات نوروزی امسال تردد خودرو در ورودی‌های استان بوشهر ۱۷ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیشترین تردد به ترتیب در محورهای ورودی و خروجی شهر بوشهر با ۲۹ هزار و ۵۵ تردد، برازجان-بوشهر با ۲۴ هزار و ۷۶ تردد، دالکی- کنارتخته با ۱۶ هزار و ۹۹ تردد و گناوه- دیلم با ۱۴ هزار و ۵۱۶ تردد ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر با بیان اینکه از کل ترددهای انجام شده ۴۵ درصد متعلق به خودروهای پلاک غیربومی است، عنوان کرد: متوسط سرعت خودروها ۸۶ کیلومتر بر ساعت بوده است.

وی افزود: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۵۱۸ هزار و ۹۵۱ خودرو در ورودی‌های استان و همچنین ۴۶۰ هزار و ۸۹۶ هزار خودرو در خرجی‌های استان ثبت شده که هرکدام نسبت به زمان مشابه سال قبل به ترتیب ۱۷ و ۱۸ درصد رشد داشته است.

افزایش تردد درون استانی

اخترشناس خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت پنج میلیون و ۷۵۸ هزار و ۱۴۴ تردد خودرویی در درون استان ثبت شده که نسبت به دوره مشابه ۱۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به ترافیک پرحجم در ورودی و خروجی استان از سمت دالکی در ساعت ظهر و عصر طی روزهای اخیر بیان کرد: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی باز و تردد بدون مشکل در جریان است.

اخترشناس با درخواست از مردم برای همکاری با عوامل راهداری و پلیس راه گفت: این همکاری سبب می‌شود که تعطیلات نوروزی با حادثه کمتری سپری شود.

کد خبر 56386
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار