شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
پیام تبریک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثار الله خارگ به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت علامه شهید مطهری

حجت الاسلام والمسلمین منصور نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثار الله خارگ به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت علامه شهید مطهری پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ :حجت الاسلام والمسلمین منصور نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثار الله خارگ به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت علامه شهید مطهری پیام تبریکی صادر کرد.
متن پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
دوازدهم اردیبهشت ماه و فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه یادآور سالروز شهادت جانگداز فیلسوف فرزانه و فقیه والا مقامی است که تمام عمر پربرکت خویش را در راه تبیین و ترویج خالصانه اهداف والای اسلام ناب محمدی(ص) و اعتلای فرهنگ غنی شیعه و مبارزه سرسختانه با گمراهی ها، ضلالت و انحرافات فکری و اعتقادی سپری نمود و همچون چراغی فروزان و مشعلی نورانی ،سرمشق و اسوه آحاد مردم به ویژه فرهیختگان و تشنگان معارف ناب الهی قرار گرفت.
فلسفه نامگذاری این هفته به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیانگر ضرورت تجلّی و تبلور دائمی همین تفکر در این نهاد ولایتمدار است؛تنها در سایه تعمیق چنین اندیشه‌ای است که سپاه می‌تواند انسانهایی را تربیت نماید که علاوه بر رشد و تعالی سازمان خود، در پیشروندگی و پیش‌برندگی انقلاب اسلامی نقش فعّال ایفا نماید و در عرصه‌های مختلف پیشگام باشد.
موفقیت روز افزون و مستمر این نهاد ارزشمند نظامی و مکتبی در راستای تقویت ارزش های معنوی و تربیت جوانان مصمم و متدین در اجرای ماموریت ها و وظایف محوله ،مرهون تعالیم و آموزه های فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و مجاهدت های خستگی ناپذیر معلمان ،مربیان و روحانیت متعهد و توانایی نظیر شهید مطهری(ره) است.
به همین مناسبت جا دارد از فرصت استفاده کرده و از کلیه کسانی که در راستای تحقق مکتب اسلام ناب، فرهنگ انقلابی، بصیرت عاشورایی و جهاد روشنگری در نهاد مقدس سپاه و بسیج قهرمان تلاش کردند، بویژه مسئولین عقیدتی سیاسی، اعزّه روحانی، افسران جهاد تبیین، مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی از صمیم دل تقدیر و تشکر نموده، ضمن آرزوی شفاعت شهیدان و امام شهیدان(ره)، از خداوند بزرگ توفیق استقامت در میدان دفاع از مکتب و انقلاب برای همه پاسداران و بسیجیان مخلص را خواستارم.
حسین منصور نژاد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثار الله خارگ

کد خبر 57541

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار