جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
پیام تبریک فرمانده سپاه ثارالله خارگ به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه ای در این عرصه دارد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ: سرهنگ سیروس حیاتی فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ طی پیامی، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر را به تمامی کارگران بسیجی زحمتکش و سختکوش جزیره مقاوم خارگ تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

کار و کارگر از آغازین لحظات خلقت معنا و با گذشت زمان و اوج گیری تمدن های بشری، ناشی و متاثر از تلاش های شگرف و فعالیت خستگی ناپذیر انسانها، معنی و مفهومی خاص پیدا کرده است.

بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور و یک تمدن در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه ای در این عرصه دارد.

فرهنگ کار، عالی ترین تصویر سازندگی و تحول است که پیامبر مهر گستر اسلام (ص) در روند زندگی انسان ها، بر دستان توانمند کارگر بوسه زده و با این عمل به احسن وجه، منزلتی شگرف به این قشر بخشیده است.

نکوداشت روز جهانی کار و کارگر به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران بسیجی شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا به تأسی از پیامبر اعظم (ص)، زحمات بی بدیل آنان را ارج نهیم.

 اینجانب یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر را به تمامی کارگران بسیجی ؛زحمتکش و سختکوش جزیره خارگ تبریک عرض نموده، امید است در پرتو الطاف الهی ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج)  و در راستای تحقق سیاست های عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در مسیر آبادانی بیش از پیش میهن عزیزمان موفق و سربلند باشید.

سیروس حیاتی
فرمانده سپاه ثارالله خارگ

کد خبر 57543

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار