جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸
«حمیدرضا » پرورش یافته ی یک آموزگار

همه در خیابان در حال رفت و آمدند؛ چند جوان دستان دختر نوجوانی را می کشند و جلوی چشم همگان اورا مورد اذیت و آزار قرار می دهند. بسیاری از رهگذران اما بی تفاوت از این صحنه می گذرند؛ دوربین ها در این لحظات اما صحنه ی یک فداکاری از جنس غیرت را ثبت می کنند......

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خارگ آنلاین طاهره برزگر:  همه در خیابان در حال رفت و آمدند؛ چند جوان دستان دختر نوجوانی را می کشند و جلوی چشم همگان اورا مورد اذیت و آزار قرار می دهند. بسیاری از رهگذران اما بی تفاوت از این صحنه می گذرند؛ دوربین ها در این لحظات اما صحنه ی یک فداکاری از جنس غیرت را ثبت می کنند؛ جوانی از راه می رسد و سعی می کند با دستان خالی از ناموس مردم دفاع کند. قاتلان اکنون ؛ این ناجی از راه رسیده را با سلاح سرد از پای در می آورند.

 

 

شهید حمیدرضا الداغی 

 

شهیدی که حالا یک کشور او را می شناسد. جوانی که حاصل تربیت یک مادر فرهنگی است. شهید حمید رضا الداغی که خود یک دختر نوجوان دارد و جزیی از شهروندان عادی شهر سبزوار است ، حالا نام «شهید غیرت و دفاع از نوامیس مردم» را گرفته است ؛ شاید هر شخصی ، نتواند فداکاری حمید را انجام دهد مگر اینکه تربیت یافته ی دامن مادری باشد که در مصاحبه اش با تمام حس مادرانه اش ؛ کار پسر غیرتمندش را می ستاید.این است که می توان اکنون به جایگاه فرهنگیان در رشد و تعالی فرهنگ و پرورش نسل آینده پی برد.

 

 

آموزگاران چراغ روشن آینده 

 

در عصر کنونی و با هجوم اطلاعات رنگارنگ و تکنولوژی های آوار شده بر سر کودکان و نوجوانان، آموزگاران ستون های محکم روشن سازی و انسان سازی هستند. آموزگارانی که پیش از درس آموزی می توانند الگوی فرهنگی از، شجاعت ، شهامت،آگاهی و عطوفت باشند.امروز فرزند یک معلم ثابت کرد نسل جوان ما هنوز فرهنگ شهادت را در سینه حفظ کرده است حتی اگر جنگی در کار نباشد. 

کد خبر 57557

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار