جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
آئین میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
گناوه- به مناسبت سوم خرداد، سالروزحماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر، آئین معنوی زیارت عاشورا و تجدید میثاق با شهدا در گلزار مطهر شهدا گناوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار گناوه صبح چهارشنبه در این آئین معنوی با گرامیداشت حماسه بزرگ سوم خرداد و فتح خرمشهر اظهار داشت: در جنگ تحمیلی تمام ابرقدرت‌های شرق و غرب بر علیه نظام اسلامی متحد شدند تا این نظام مقدس را که بر پایه مردم سالاری دینی و پیروی از احکام الهی و قرآن کریم و حمایت مردم شکل گرفته است را به زانو درآوردند اما با با عنایت و فضل الهی، رهبری امام راحل (ره) و با ایستادگی ملت غیور ایران شکست خوردند.

محمد تقی صفری افزود: برای استکبار جهانی غیرقابل تحمل بود که بتواند حکومت دینی و مذهبی بر پایه اسلام ناب و رهبری روحانیت را بپذیرد و لذا برعلیه آن جنگ تحمیلی را آغاز کردند.

وی گفت: بعد از ۱۹ ماه از اشغال خرمشهر، این فتح بزرگ و حماسه ماندگار و بی نظیر با مدد و نصرت الهی و زمان (عج) و رهبری امام راحل و غیور مردی و شجاعت رزمندگان اسلام حاصل شد و رزمندگان اسلام توانستند دشمنان را با شکست مواجه و به عقب برانند.

آئین میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد

فرماندار گناوه بیان کرد: آزادسازی خرمشهر تمام معادلات نظامی و استدلال‌های دشمنان را به هم ریخت و شرایط پیروزی‌های بعدی رزمندگان ما را فراهم کرد.

صفری یادآور شد: امروز قدرت، آرامش، امنیت و آسایش همه ما مدیون شجاعت‌ها و فداکاری‌ها رزمندگان و شهدا دفاع مقدس، مدافعان حرم، سلامت و امنیت و همه کسانی است که در این راه جانفشانی کردند.

در این آئین معنوی که به دعوت اداره آبفا شهرستان گناوه به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه بزرگ فتح خرمشهر برگزار شد شرکت کنندگان با قرائت زیارت پرفیض عاشورا، ذکر فاتحه و عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

کد خبر 58217
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار