جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
صنعت نفت و گاز کشور در صحنه اصلی جنگ اقتصادی قرار دارد
بوشهر- معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: صنعت نفت و گاز کشور در صحنه اصلی جنگ اقتصادی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید چگنی صبح جمعه در نشست مشترک با مدیران عامل شرکت‌های پالایش گاز کشور در عسلویه اظهار داشت: موفقیت، عزت و سرافرازی، ماندگاری و پیروزی کشور عزیزمان در میادین مختلف در سال‌های اخیر در سایه ایمان به خداوند متعال و ایستادگی در راه ایمان به ثمر نشسته و اکنون مدیران و کارکنان این صنعت بزرگ کشور محکم و استوار در مسیر تعالی و شکوفایی قدم برمی دارند.

وی اضافه کرد: امروز صنعت نفت و گاز کشور در صحنه اصلی جنگ اقتصادی قرار دارد و این جنگ اقتصادی تداوم جنگ هشت سال دفاع مقدس است، مدیران و کارکنان این مجموعه بزرگ تمام قد با انجام اقدامات شاخص و نوآورانه در مقابل مشکلات و سختی‌ها ایستاده اند.

معاون وزیر نفت در امور گاز تصریح کرد: مدیرانی که با تفکرات انقلابی و اقدامات جهادی، به صورت شبانه روزی در جهت پیشبرد اهداف والای کشور و رونق اقتصادی کشور پای کار ایستاده اند شایسته تقدیر و ستایش هستند.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» برای ثبت بهترین دستاوردها در صنعت گاز کشور پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

احمد زمانی، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز گفت: عملکرد شاخص و بی نظیر مدیران و کارکنان پالایشگاه‌های گاز کشور در زمستان سال قبل ستودنی بود و ثابت کرده اند با اقدامات شاخص و نوآور می‌توان از روزهای سخت عبور کرد.

زمانی با اشاره به مسائل مهم پالایشگاه‌های کشور در سال جاری تصریح کرد: پروژه‌های کاهش مشعل سوزی، عملیات تعمیرات اساسی، انجام اقدامات نوآورانه و روزآمد از مسائل مهم و کلیدی سال جاری در پالایشگاه‌های گاز کشور می‌باشد.

وی بر همین اساس ادامه داد: امید داریم با همفکری و خرد جمعی بتوانیم در این حوزه‌های مهم بهترین دستاورد و عملکرد را داشته باشیم.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ادامه داد: برنامه ریزی دقیق و منظم در جهت انجام عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها در ماه‌های اخیر با توجه به اهداف کلان وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران مبنی بر حفظ پایداری و تولید حداکثری و به منظور حفظ نیاز داخلی و صادرات گاز و محصولات جانبی با موفقیت در حال انجام است.

مدیران عامل شرکت‌های مجتمع گاز پارس جنوبی، فجر جم، پارسیان، هاشمی نژاد، سرخون و قشم، ایلام به بیان مسائل و مشکلات مهم تولیدی، تعمیراتی و منابع انسانی پرداختند.

کد خبر 58284
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار