دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
فضای استان بوشهر برای سرمایه‌گذاری اقتصادی مستعد است
بوشهر- معاون اقتصادی وزیر کشور با اشاره به افتتاح چهار پروژه با سرمایه‌گذاری هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در استان بوشهر، گفت: فضای استان بوشهر برای سرمایه‌گذاری اقتصادی مستعد است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن کوشش تبار صبح پنجشنبه در آئین افتتاح بزرگراه شهید بیژن گرد در بوشهر اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح چهار پروژه در بوشهر هستیم که باعث امیدآفرینی در بین مردم می‌شود.

وی با تقدیر از فعالان بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های اقتصادی در استان بوشهر بیان کرد: در استان بوشهر شاهد همدلی خوبی برای اجرای پروژه‌ها هستیم و فضای پرنشاط و امیدآفرین ایجاد شده است.

معاون اقتصادی وزیر کشور از افتتاح طرح‌های اقتصادی استان بوشهر با سرمایه‌گذاری هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در سفر یک روزه به این استان خبر داد و تصریح کرد: امروز بزرگترین کارخانه تولید کربنات کلسیم رسوبی در خاورمیانه با سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومان در دشتی افتتاح شد.

وی با بیان اینکه ۶۵۰ میلیارد تومان این طرح از طریق تسهیلات بانکی تأمین شد گفت: بزرگترین کارخانه کربنات کلسیم رسوبی خاورمیانه که عنصر بسیار مهم در صنایع مختلف است در استان بوشهر افتتاح شد.

کوشش تبار با اشاره به فراهم شدن ۳۸۵ فرصت شغلی در این کارخانه افزود: سرمایه‌گذار این طرح با اعتماد کامل در پی توسعه این پروژه است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر به سمت بخش خصوصی آغوش باز کرده است تصریح کرد: در استان بوشهر یک وفاق کامل ایجاد شده و آینده روشن و امید آفرین می‌توان متصور بود.

معاون اقتصادی وزیر کشور فضای استان بوشهر را برای سرمایه‌گذاری اقتصادی مستعد دانست و بیان کرد: این مهم خاری بر چشم دشمنانی است که نمی‌توانند ایرانی قوی، قدرتمند و خدمت‌گزار به مردم تحمل کنند.

کوشش تبار افزود: در بندر دیر پروژه مدرن تکثیر میگو و زنجیره با ارزش آبزیان با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح شد و این بیست و سومین مرکز تکثیر میگو در استان بوشهر است اینها حرکت‌های بزرگی است و کوردلانی که برای از بین بردن امید در جامعه ایران اسلامی هستند چشم باز کنند و این روزها و لحظه‌ها ببینند.

وی با قدردانی از تلاش استاندار مردمی، تحول‌گرا و جهادی، نماینده بوشهر، دیلم و گناوه در مجلس و دست‌اندرکاران این پروژه اظهار داشت: تیم اقتصادی و عمرانی استان بوشهر از جنس جهاد، تلاش، همت و افتخار به خدمت هستند.

وی با بیان اینکه نام بوشهر در تاریخ این سرزمین همیشه در کنار وطن دوستی و وطن‌خواهی بر تارک ایران اسلامی درخشیده است گفت: افتتاح بزرگراه در محلات جنوبی بوشهر به نام بیژن گرد نامگذاری شده است این نامگذاری نشان از تکریم شهدا و حماسه‌سازان و عظمت مردان مردی که از این سرزمین صیانت کردند محسوب می‌شود.

معاون اقتصادی وزیر کشور اضافه کرد: بوشهر همیشه در دل خودش برای مادر وطن بزرگانی به ارمغان داشته و برای اعتلای وطن و ایران اسلامی همیشه جان برکفانی داشته است.

کوشش تبار با بیان اینکه نام رئیس علی دلواری، زائر حضرخان اهرمی و حسین چاهکوتاهی هیچگاه از تاریخ و جان ایران زمین جدا نمی‌شود گفت: امروز هم با نامگذاری این پروژه عمرانی بزرگ به نام شهید بیژن گرد نشان دادید که برای فرزندان، جان برکفان و مردان مردی که از ناموس وطن صیانت می‌کنند احترام می‌گذارید.

کد خبر 58675
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار