دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
صنعت نفت بازسازی سینما تربیت جزیره خارگ را اجرا کند
بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: صنعت نفت بازسازی سینما تربیت جزیره خارگ را تا اواخر شهریور ماه به سرانجام برساند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: مباحث تعلیم و تربیت و اوقات فراغت دانش آموزان باید به آنها اهمیت ویژه ای داده شود و توسط آموزش و پرورش برنامه ریزی‌های مناسبی صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: بررسی مسائل و مشکلات آموزش و پرورش و مدارس جزیره خارگ به صورت ویژه پیگیری و رفع شود.

وی با اشاره به اینکه سابقه جزیره خارگ در هشت سال دفاع مقدس و دلاور مردی‌های مردمان این جزیره بر هیچکس پوشیده نیست افزود: پتروشیمی جزیره خارگ در اسرع وقت مدرسه شهید مطهری این جزیره را با هماهنگی و همکاری اداره کل نوسازی مدارس در دستور کار و احداث قرار دهند.

پورات گفت: همچنین مدرسه شهدای این جزیره که از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی برخوردار است، مبلغ پنج میلیارد تومان برای تکمیل آن توسط سازمان برنامه و بودجه استان تخصیص داده شده که تا مهر ماه امسال اداره کل نوسازی مدارس استان باید این مدرسه را تکمیل و در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد.

لزوم بهبود وضعیت مدارس خارگ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: تعمیر، رنگ آمیزی و محوطه سازی مدارس موجود در جزیره خارگ توسط پتروشیمی‌های مستقر و اداره کل نوسازی مدارس استان انجام شود.

پورات با بیان اینکه حق مرزی و عملیاتی برای معلمان جزیره خارگ پیگیری خواهیم کرد، افزود: مدرسه شهید رزمجو این جزیره به صورت مشارکتی توسط صنعت نفت و اداره کل نوسازی مدارس استان احداث شود.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان، اداره کل نوسازی مدارس، شرکت نفت به همراه بخشداری جزیره خارگ پیگیری ساخت کانون فرهنگی و تربیتی این جزیره را در دستور کار قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: صنعت نفت پیگیری و بازسازی سینما تربیت جزیره خارگ را تا اواخر شهریور ماه به انجام رساند.

کد خبر 58681
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار