دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
همه مسئولان باید در کنار آموزش و پرورش باشند
بوشهر- امام جمعه گناوه گفت: همه مسئولان باید در کنار آموزش و پرورش باشند و خود را از این نهاد جدا ندانند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی پنجشنبه شب در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، اظهار داشت: تعلیم و تربیت در مدارس دغدغه مقام معظم رهبری و همه اعضا جامعه است.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش مهمی در تربیت نسل آینده و ترسیم مدیریت کشور دارد، افزود: دشمن هجمه‌های سنگینی علیه نسل جوان ما و باورهای دینی مان شکل داده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن نسل جوان از نظام جمهوری اسلامی و آینده کشور است، گفت: اگر دشمن ایمان و امید نسل جوان را بگیرد به اهداف خود دست پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام رکنی حسینی ادامه داد: آقای موحدی یک نیروی دلسوز، انقلابی و پای کار است و خوشحال هستیم سکان آموزش و پرورش استان در دستان ایشان است.

وی ضمن قدردانی از حضور پر رنگ مدیرکل آموزش و پرورش در شهرستان گناوه، تصریح کرد: مدرسه خانه دوم دانش آموزان محسوب می‌شود و ارتباط تنگاتنگ میان اولیا و مدارس باید بیش از گذشته باشد تا اهداف دشمنان خنثی شود.

امام جمعه گناوه با تاکید بر اینکه تعلیم و تربیت باید در درجه اول باشد، بیان کرد: آموزش و پرورش در حوزه تعلیم و تربیت یک رکن است و جامعه و خانواده نیز باید به عنوان دیگر ارکان یاریگر باشند.

امام جمعه گناوه ادامه داد: فضای مجازی اگر مدیریت نشود می‌تواند آسیبی جدی بر جامعه وارد کند که نمونه آن را در دوران شیوع کرونا دیدیم و باعث ایجاد فاصله میان دانش آموز و معلم شد.

وی عنوان کرد: همه مسئولان باید در کنار آموزش و پرورش باشند و خود را از این نهاد جدا نسازند.

امام جمعه گناوه خاطر نشان کرد: اگر معلم دغدغه معیشت داشته باشد نمی‌تواند وظیفه خطیر خود را انجام دهد لذا باید توجه ویژه‌ای نسبت به فرهنگیان صورت بگیرد.

کد خبر 58688
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار