دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
تکلیف خرمای باقی‌مانده در انبارهای استان بوشهر مشخص شود
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: باید با تأمین تسهیلات لازم خرمای باقی مانده در انبارهای استان بوشهر خریداری و تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده صبح جمعه در نشست گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور، به مصوبه تهاتر خرما استان بوشهر با میوه‌های گرمسیری اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود با پیگیری لازم این مصوبه در استان اجرایی و عملیاتی شود.

وی با اشاره به اینکه از هر ۲۰ درخواست مجوز در حوزه معدن یک درخواست منجر به صدور می‌شود و از ۷ کارخانه سیمان مصوب در استان تنها سه کارخانه فعال هستند اظهار داشت: این مشکلات در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح و پیگیری می‌شود.

محمدی زاده در خصوص کشتی‌های صید ماهیان یال اسبی در استان بوشهر افزود: هفته آینده جلسه‌ای با حضور استان هرمزگان و مسئولانی از مرکز در استان بوشهر برگزار و در این خصوص تصمیم‌گیری می‌شود.

استاندار بوشهر در خصوص مصوبه تهاتر خرما با میوه‌های گرمسیری اظهار کرد: این جز مصوبه‌هایی است که هنوز به استان ابلاغ نشده و انتظار می‌رود با پیگیری لازم این مصوبه در استان اجرایی و عملیاتی شود.

محمدی‌زاده در خصوص بخشی از خرمای به فروش نرفته استان بوشهر گفت: باید با تأمین تسهیلات لازم این محصول باقی مانده خریداری و تعیین تکلیف شود.

وی ادامه داد: تأمین ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه رونق تولید طی ۲ سال از جمله مصوبه‌های دولت در سفر به استان بوشهر به شمار می‌رود که هنوز ابلاغ نشده است.

کد خبر 58690
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار