دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
نقش بنادر استان بوشهر در اقتصاد دریامحور افزایش می‌یابد
بوشهر- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: توسعه و افزایش نقش بنادر استان بوشهر در عرصه اقتصاد دریامحور در اولویت این اداره کل قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی نسب صبح جمعه در نشست با معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور اظهار داشت: یکی از پروژه‌های مهم و زیرساختی بنادر استان بوشهر احداث باند دوم جاده دسترسی به مجتمع بندری نگین است که اکنون مراحل انتقال قطعات فلزی پل در دست اقدام است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: با توجه به اجرای طرح توسعه بندر بوشهر در مجتمع بندری نگین، ایجاد زیرساخت‌های اساسی مانند جاده دسترسی و تأسیسات زیربنایی با شتاب قابل قبولی در حال انجام است.

شکیبی نسب افزود: پروژه جاده دسترسی اکنون با بیش از ۵۵ درصد و پروژه تأسیسات زیربنایی دارای ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی ادامه داد: با روند فزاینده احداث زیرساخت‌های اساسی در مجتمع بندری نگین اکنون سرمایه‌گذاران جهت سرمایه‌گذاری در این مجتمع بندری اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: بندر بوشهر اکنون به عنوان بهشت سرمایه‌گذاری در سواحل خلیج فارس با آغوش باز پذیرای سرمایه‌گذاران توانمند داخلی و خارجی است.

شکیبی نسب گفت: هدف نهایی این پروژه‌ها رونق بندر بوشهر با افق نقش آفرینی فرامنطقه‌ای و همچنین ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان هم‌استانی است.

شکیبی نسب یادآور شد: در بنادر تابع استان بوشهر نیز پروژه‌های ارزشمندی در حال اجرا است که افق تمامی آنها ایفای نقش بیشتر بنادر استان در عرصه تجارت فرامنطقه‌ای است.

کد خبر 58694
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار