شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
۵۲۰۰ زوج تنگستانی مشاوره فرزند آوری دریافت کردند
بوشهر- رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: پنج هزار و ۲۹۲ زوج تنگستانی مشاوره‌های مربوط به فرزند آوری را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماه زرافشون رفیعی سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مشاوره فرزند آوری موضوعات مختلفی را در بر می‌گیرد بیان داشت: این مشاوره‌ها با هدف ارتقا آگاهی مراجعان در خصوص مشکلات تک فرزندی و ارتقای مهارت‌های آنان در رابطه با زمان فرزند آوری و تعداد فرزندان انجام می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان اظهار داشت: آگاه‌سازی جامعه در خصوص اهمیت فرزند آوری و پرهیز از تک فرزندی، کاهش میانگین فاصله زمانی بین ازدواج و فرزند اول و کاهش میانگین فاصله زمانی بین فرزندان، از اهداف مشاوره فرزند آوری است.

رفیعی تصریح کرد: با شناسایی خانواده‌هایی که زندگی مشترک آن‌ها شروع شده و با اینکه واجد شرایط مراقبت باروری ویژه نیستند ولی برنامه‌ای برای فرزند آوری ندارند، خانواده‌هایی که در سن فرزند آوری هستند اما بارداری را به تأخیر انداخته‌اند و خانواده‌هایی که در سال‌های پایانی دوران بارداری هستند و برای فرزند آوری برنامه‌ریزی نکرده‌اند، آموزش و مشاوره‌های لازم را در راستای فرزند آوری و جوانی جمعیت ارائه می‌دهیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان در تنگستان تصریح کرد: در بسیاری از مواقع به دلیل باورهای غلط، فرصت‌های مناسب را از دست می‌دهیم و زمانی به این نتیجه می‌رسیم که ممکن است برای جبران آن بسیار دیر شده باشد و با توجه به اینکه فرزند آوری و بارداری سالم و بدون خطر، سن خاصی را مورد توجه قرار می‌دهد این موضوع را می‌توان در زمره این موارد قرار داد.

کد خبر 58857
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار