یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 28 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
فعال شدن گروه‌های جهادی کنگان در نهضت آبرسانی به مناطق محروم
بوشهر- فرمانده ناحیه مقاومت سپاه محمد رسول الله (ص) شهرستان کنگان از فعال کردن گروه های جهادی بسیج در نهضت آبرسانی به مناطق محروم کنگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی حسن زاده صبح چهارشنبه در نشست با مدیر آبفای شهرستان کنگان اظهار داشت: مردم در برخی از نقاط شهرستان با کمبود آب روبرو هستند که رفع این مشکل ضروری است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه محمد رسول الله (ص) شهرستان کنگان در خصوص همکاری با اداره آبفا این شهرستان در راستای حل مشکلات آب مردم این شهرستان، اعلام آمادگی کرد.

وی از فعال کردن گروه‌های جهادی بسیج در نهضت آبرسانی به مناطق محروم کنگان خبر داد و بیان کرد: از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم شهرستان استفاده می‌شود.

عبدالله امید نژاد رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان کنگان نیز اظهار داشت: امروز مشکلات آب روستاهای لاورده، لاور گل و شصت پیچ و بهسازی چاه‌ها و احیای چشمه‌های آب موجود در این شهرستان توسط گروه‌های جهادی بسیج مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست، مشکلات آب دامداران منطقه و لزوم فعال کردن گروه‌های جهادی بسیج در نهضت آبرسانی به مناطق محروم کنگان و استفاده از ظرفیت این گروه‌ها در بهسازی خطوط آبرسانی به روستاهای این شهرستان، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 58860
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار