شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
صنعت استان بوشهر از صنایع دستی حمایت کند
بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و سایر دستگاه‌های اجرایی از صنایع دستی استان بوشهر حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح چهارشنبه در نشست با صنعتگران، هنرمندان و پیشکسوتان صنایع دستی و هنری استان بوشهر با گرامیداشت هفته صنایع دستی اظهار داشت: صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی و هنری استان تاکنون افتخارات ارزنده و اقدامات هنری ارزشمند در سطح استان، ملی و منطقه‌ای کسب نموده‌اند که می‌بایست از آنان قدردانی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه حضور در جمع صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی برای بنده افتخار بزرگی است، تصریح کرد: کسب ۲۰ نشان ملی و مرغوبیت و مهر جهانی از جمله افتخارات ارزشمند فعالین حوزه صنایع‌دستی و هنری استان بوشهر است که باید بیش از گذشته از حوزه صنایع دستی و هنری و هنرمندان این بخش حمایت و پشتیبانی شود.

وی افزود: صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و سایر دستگاه‌های اجرایی در راستای حمایت از محصولات هنرمندان صنایع دستی و هنری استان با خرید محصولات از این حوزه حمایت ویژه داشته باشند.

پورات خاطرنشان کرد: با دستور ویژه استاندار بوشهر به دنبال راه‌اندازی و ایجاد بازارچه و نمایشگاه دائمی صنایع دستی و هنری جهت فروش و عرضه محصولات در استان هستیم که باید برای تحقق آن سرعت بیشتری داده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: در بحث بیمه کارآفرین صنایع دستی و سایر بخش‌ها به طور جدی در حال پیگیری هستیم و همچنین به دنبال ارائه تسهیلات با سود کم برای اشتغال زایی و توسعه کارآفرینان این عرصه پیگیری لازم خواهیم داشت.

وی در پایان اظهار کرد: همچنین حمایت ویژه‌ای از کارآفرینان که از زنان سرپرست خانوار حمایت و شرایط اشتغال آن را فراهم می‌کنند خواهیم داشت و میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز با استفاده از ظرفیت اداره کل فنی و حرفه‌ای به حوزه آموزش کارآفرینان و هنرمندان را در دستور کار خود قرار دهد.

کد خبر 58866
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار