یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 28 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
گردهمایی هنرمندان صنایع دستی در رودفاریاب برگزار شد
بوشهر- گردهمایی هنرمندان صنایع دستی در رودفاریاب به مناسبت روز جهانی صنایع دستی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت روز جهانی صنایع دستی و در راستای همایش بین‌المللی «کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک»، گردهمایی هنرمندان رشته های مختلف صنایع دستی با حضور علاقمندان به این رشته‌ها در کتابخانه عمومی شهید لاجوردی روستای رودفاریاب استان بوشهر برگزار شد.

این گردهمایی با حضور هنرمندان رشته های مختلف صنایع دستی از جمله فرش بافی، گلیم بافی، جاجیم بافی، تابلو فرش، حصیر بافی، تویزه بافی و نقاشی روی شیشه و پارچه با حضور علاقمندان به این رشته ها در کتابخانه عمومی شهید لاجوردی روستای رودفاریاب شهرستان دشتستان استان بوشهر برگزار شد.

مسئول کتابخانه عمومی شهید لاجوردی رودفاریاب با اشاره به اهداف برگزاری این گردهمایی، اظهار کرد: کتابخانه های عمومی یک ظرفیت بالقوه به منظور مشارکت در فضای کسب‌وکار و رونق‌بخشی اقتصادی با حمایت از اقدامات کارآفرینانه هستند.

اکرم دارنگ ادامه داد: در این گردهمایی ضمن آشنایی علاقمندان با برخی از رشته های صنایع دستی موجود در استان و فعالین این رشته ها، نوجوانان و جوانان با نحوه فراگیری این رشته ها آشنا شدند.

وی با بیان اینکه صنایع‌دستی هویت مردمان یک منطقه و کشور را نشان می‌دهد، افزود: هنرمندان هویت فرهنگی استان، کشور و نیاکان این سرزمین هستند که با تولیدات صنایع‌دستی خود آن را به همه آحاد جامعه معرفی می‌کنند.

کد خبر 58867
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار