یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 28 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
فعالیت‌های فرهنگی قرارگاه عفاف و حجاب استان بوشهر افزایش می‌یابد
بوشهر- معاون فرهنگی و هنری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فعالیت‌های فرهنگی قرارگاه عفاف و حجاب استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عالی‌زاده ظهر چهارشنبه در نشست کمیته فرهنگی قرارگاه عفاف و حجاب استان بوشهر اظهار کرد: دستگاه اجرایی و فرهنگی با هماهنگی و هم افزایی و با ارائه برنامه‌های ویژه با اهداف مشخص در سطوح مختلف محتوای فرهنگی تولید کرده تا به آرمان‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران در این حوزه برسیم.

وی عنوان داشت: با جریان سازی برنامه‌های فرهنگی و جلوگیری از موازی کاری‌های دستگاه اجرایی و برگزاری دوره‌های تربیت مربی عفاف و حجاب در راستای جذب مؤثر مخاطب حرکت کنیم.

معاون فرهنگی و هنری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: با ایجاد ظرفیت‌ها و مکان‌هایی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، برنامه ریزی طراحی محتوی آموزشی، برنامه‌های بلند مدت جهت فرهنگ سازی، پیوست‌های فرهنگی عفاف و حجاب، آموزش مدرسین، تولید محتوا موثر، طراحی بیلبورد و درگیر کردن افراد کف جامعه، گام‌های موثر با جلوگیری از موازی کاری و مشخص شدن دغدغه‌های جامعه هدف در این راستا کارهای فرهنگی انجام شود.

نشست کمیته فرهنگی قرارگاه عفاف و حجاب استان بوشهر با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی و رسانه، مدیر روابط عمومی، کارشناسان فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر و جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مسئول شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات، رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش، مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، مدیرکل صدا و سیما و مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استا ن بوشهر برگزار شد.

کد خبر 58880
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار