دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
۸۰ اثر به دبیرخانه جایزه کتاب سال استان بوشهر ارسال شد
بوشهر- معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از ارسال بیش از ۸۰ اثر به دبیرخانه جایزه انتخاب کتاب سال استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید حیدری صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جایزه انتخاب کتاب سال استان در سال ۱۴۰۲ دوسالانه برگزار می‌شود که سومین دوره این برنامه در سه بخش اصلی در همه رده‌های موضوعی، بخش جنبی با موضوعات طراحی جلد، تصویرسازی و خلاقیت و بخش ویژه در ارتباط با فرهنگ و هویت بوشهر برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه فراخوان این جایزه در تاریخ ۱۰ مرداد منتشر شد، افزود: شناسایی و معرفی کتاب‌های شاخص استان، حمایت از نویسندگان و مؤلفان و ترویج فرهنگ کتاب و تشویق و ترغیب جامعه به حوزه کتاب از اهداف برگزاری جایزه انتخاب کتاب سال استان است.

حیدری بیان کرد: از انتشار فراخوان تاکنون بیش از ۸۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده که بیشترین آمار دریافت آثار در بخش اصلی است.

وی عنوان کرد: بر اساس آئین‌نامه جایزه کتاب سال داوری این انتخاب در چند مرحله توسط گروه هیأت داوران انجام می‌شود و آثاری که امتیاز ۷۰ را از ۱۰۰ کسب کنند مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و به مرحله نهایی راه می‌یابند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: آئین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان سومین دوره جایزه انتخاب کتاب سال استان با حضور مسئولین استانی آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

کد خبر 61901
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار