جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
پیام تبریک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثار اله خارگ به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س)

خارگ :حجت الاسلام والمسلمین حسین منصور نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثار اله خارگ با صدور پیامی ولادت حضرت معصومه(س) را تبریگ گفتند.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین:حجت الاسلام والمسلمین حسین منصور نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثار اله خارگ با صدور پیامی ولادت حضرت معصومه(س) را تبریگ گفتند.
متن پیام به این شرح می باشد:
اول ذی القعده مصادف است با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) کریمه اهل بیت و آغاز دهه کرامت و روز دختران.
دهه کرامت ایام مبارک و پر برکتی است که ابتدای آن ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و انتهای آن ولادت با سعادت علی بن موسی الرضا(ع) است که در این ایام عطر شمیم رضوی در فضای کشور طنین انداز خواهد شد و به واسطه میلاد انوار الهی فرصت نابی برای رواج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) فراهم خواهد شد.

تناسب بسیار زیبایی بین ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر وجود دارد، نگاه اسلام به دختر نگاه رحمت آمیز است و در روایات اشاره شده است که دختر مایه رحمت خداوند برای خانواده است، وجود هر دختری در خانواده خود مایه آرامش و سکون می باشد ،دختر نماد رحمت ، مغفرت و آمرزش خداوند است همچنین فرصتی ارزشمند برای شناخت بهتر شخصیت این بانوی ارجمند و جایگاه معنوی ایشان در جهت رواج ابعاد وجودی آن حضرت در میان دختران و بانوان جامعه اسلامی است.بدون شک الگو برداری از آن شخصیت بزرگوار بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم، موفقیت، سعادتمندی و بهروزی است.

ضمن گرامیداشت این ایام مبارک، این روز ملی را به همه بانوان مسلمان به ویژه دختران پاکدامن جزیره خارگ تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم خداوند منان توفیق کسب معرفت اهل بیت (ع) و بهره مندی از شفاعت این گوهرهای ارزشمند هدایت را به همه ما عنایت فرماید.

کد خبر 8555

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار