سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 30 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
پیام تبریک فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاری

خارگ : فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ با صدور پیامی ۱۴ تیرماه ماه روز شهرداری و دهیاری را به دست اندرکاران مدیریت شهری جزیره خارگ تبریک گفت.

 

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین ؛سرهنگ پاسدار سیروس حیاتی فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ با صدور پیامی ۱۴ تیرماه ماه روز شهرداری و دهیاری را به دست اندرکاران مدیریت شهری جزیره خارگ تبریک گفت

در متن این پیام آمده است

بسمه تعالی

ایجاد توسعه پایدار در مناطق شهری و روستایی یکی از مهمترین سیاستگذاریها در سیستم مدیریتی جدید می باشد، چرا که امروزه شهرها و روستا ها نه فقط به لحاظ وسعت و میزان جمعیت بلکه به لحاظ حجم و تنوع فعالیتها و ارزشهای فرهنگی و اجتماعی دارای اهمیت فراوان می باشند.

شهرداری ها و دهیاری ها به عنوان یک نهاد عمومی با ساختار خدماتی و اجرایی مبتنی بر مشارکت مردم، همواره مورد توجه بوده و برای دست یابی به شاخصه های شهر و روستای توسعه یافته و پویا نیازمند عزم و اراده جدی تمامی تلاشگران این عرصه است که با برنامه ریزی علمی، مسیر توسعه همه جانبه را هموار و فضایی مطلوب را برای مردم فراهم کنند.
 
اینجانب ضمن تبریک این روز، از خدمات بی شائبه کارکنان پرتلاش و خدوم مدیریت شهری جزیره خارگ  تقدیر و تشکر نموده، از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه فعالان و زحمتکشان این عرصه مسئلت دارم.

کد خبر 9373

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار