شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
پیام تبریک سرپرست تامین اجتماعی شعبه خارک به مناسبت هفته تامین اجتماعی

خارگ : ابوالحسن سهرابی سرپرست تامین اجتماعی شعبه خارک با صدور پیامی فرا رسیدن هفته تأمین اجتماعی را به بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین : و به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی شعبه خارگ، در این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و صلوات به پیشگاه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) و درود به روح پرفتوح بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین سلام و درود به ارواح طیبه شهدای گرانقدر اسلام و با آرزوی سلامتی و طول عمر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای.

در سالی که با توجه به شرایط حساس اقتصادی و اجتماعی کشور توسط مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید نامگذاری شده است و نیز لزوم توجه به رفاه عمومی جامعه،  گرامیداشت هفته تامین اجتماعی (۱۹ تا ۲۵ تیرماه) فرصت مناسبی برای یادآوری و ضرورت توجه هر چه بیشتر به بروزرسانی و کارآمد سازی و تقویت دوچندان حمایت های اجتماعی از تلاشگران عرصه صنعت و خدمت و کارگران زحمتکش حوزه تولید و انگیزه بخشیدن به کارآفرینان و کارگران برای شکوفایی هر چه سریعتر و بهتر اقتصاد ملی است.
اینک که در آستانه هفته تامین اجتماعی قرار داریم، اینجانب به عنوان عضو کوچکی از جامعه تامین اجتماعی از طرف خودم و همکارانم در شعبه خارک، آغاز هفته تامین اجتماعی را به شما عزیزان به ویژه بیمه شدگان تحت پوشش این سازمان و بازنشستگان و مستمری بگیران محترم، همچنین جامعه شریف کارفرمایان و مخاطبین گرامی تبریک عرض می نمایم.
هر ساله در جزیره خارک آیین هایی متناسب با ماموریت های این سازمان در هفته تامین اجتماعی برگزار می‌شود، که امسال با عنایت به وضعیت خاص و احتمال انتشار بیماری و نیز مصوبات ستاد محترم مقابله با کرونا متاسفانه علیرغم میل باطنی و در راستای احترام به مصوبات ابلاغی ناچار شدیم که برنامه امسال با رعایت پروتکل های در نظر گرفته شده به صورت محدود و با حذف آیتم هایی که ناقض رعایت فاصله اجتماعیست، تدوین شود.
در پایان قوت و توانایی در امر خدمتگزاری و خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مخاطبین گرامی سازمان تامین اجتماعی را از خداوند متعال خواستارم. امیدوارم که به یاری حضرت حق و همراهی شما عزیزان در راستای انجام ماموریت های سازمان و جلب رضایت مخاطبان گرامی بیش از پیش موفق باشیم.

من الله توفیق
ابوالحسن سهرابی
سرپرست تامین اجتماعی شعبه خارک

کد خبر 9382

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار