دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
اردوی تدارکاتی تیم ملی شطرنج در جزیره خارگ آغاز شد

رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با برنامه ریزی فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران، اردوی تدارکاتی تیم ملی رده های سنی اعزامی به رقابت های قهرمانی رده های سنی آسیا از امروز به میزبانی جزیره خارک آغاز شد.

"خدیجه آبزن "روز سه شنبه در گفت وگو با خارگ نیوز اظهار کرد: این اردو که به جهت شباهت آب و هوایی جزیره خارک در خلیج نیلگون همیشه فارس با شرایط جوی کشور امارات میزبان رقابت ها برنامه ریزی شده است تا روز شنبه یازدهم آذرماه ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: در این اردو شطرنج بازان رده های سنی ایران تحت نظارت" سید حامد موسویان" سرمربی و "هما علوی" مربی تیم جهت آماده سازی بیشتر و بهتر برای حضور مقتدرانه در رقابت های قهرمانی آسیا که از ۲۲ آذر ماه سال جاری به میزبانی شهر العین برگزار می گردد انجام شده است.
 
رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآورشد: فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران پس از کسب مقام قهرمانی تیمی بازی‌های آسیایی هانگژو ضمن برنامه ریزی برای تقویت تیم ملی بزرگسالان، اقدامات ویژه ای هم در راستای توانمندسازی رده های سنی و ایجاد انگیزه بین آینده سازان شطرنج ایران انجام داده است تا در آینده پشتوانه سازی خوبی در این رشته انجام شود.
 
کد خبر 62193

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار