یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 28 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۲
استفاده از ظرفیت تجربه‌نگاری برای پیشگیری از بحران در جزیره خارگ

بخشدار ویژه خارگ گفت: با توجه به بحران‌های گذشته در خارگ باید از تجربه‌نگاری و مستندسازی در خصوص پیشگیری از بحران و آموزش استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده صبح سه شنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران بخش ویژه خارگ اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی بخش آمادگی کامل برای پیشگیری از مخاطرات فصل زمستان را داشته باشند.

وی افزود: با توجه به بحران‌های گذشته در خارگ باید از تجربه‌نگاری و مستندسازی در خصوص پیشگیری از بحران و آموزش استفاده شود.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: هر دستگاه اجرایی در بخش یک بانک اطلاعاتی جامع از استعداد و ظرفیت امکانات و ماشین‌آلات مرتبط با بحران را تهیه کنند.

دشتی زاده گفت: با توجه به اهمیت حفظ جان و مال مردم و اینکه نگاه دولت مردمی‌سازی امور است به همین جهت در بحث مقابله با مخاطرات احتمالی می‌توان با رویکرد استفاده از ظرفیت‌های مردمی و به ویژه ارگان‌های نظامی برای پاسخ به بحران استفاده کرد.

بخشدار ویژه خارگ خاطرنشان کرد: مصوبات ستاد بحران مانند مصوبات شورای تأمین لازم‌الاجراست و دستگاه‌ها این مصوبات را انجام داده و گزارش آن را به ستاد بحران بخش ارائه دهند تا بهتر بتوانیم در زمان پاسخ به بحران عمل کنیم.

کد خبر 62242

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار