دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
ملت «مقاومت » بیدارتر می شوند

اینجاست که می توان فهمید که شهدا زنده اندو یک فرمانده ، همچون سردار قاسم سلیمانی می تواند از دل خاک نیز  راه را نشان دهد و اکنون جمله ی «ما ملت شهادتیم» بسی شگرف وتامل برانگیز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خارگ آنلاین طاهره برزگر : اسرائیلی ها جمله ی معروفی دارند که سران آنها ، آن را سرلوحه حکومت ظالمانه ی خویش قرار دارند آن ها می گویند ، برای زنده ماندن باید کشت! حضور هفتاد ساله ی غاصبان رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و جنایات آن ها؛ حاکی از خوی درنده ی این رژیم است. صهیونیست ها از ریختن خون زنان و کودکان ابایی ندارند و جنایات آن ها در غزه نشان از ذات تروریستی و زورگویانه ی رژیم اسرائیل است.
فرمانده ی دل ها

 ردپای تروریست های اسرائیلی که از سرخوردگی و درماندگی در غزه به ستوه آمده بودند، در گلگون شدن خیابان گلزار شهدای کرمان پیداست. رژیم اسرائیل حتی تحمل دیدن عشق خالصانه ی مردم به شهدا را ندارد. صهیونیست ها پر از ترس هستند، آنان از اتحاد و همدلی و مقاومت ایرانیان در هراسند. اینجاست که می توان فهمید که شهدا زنده اندو یک فرمانده ، همچون سردار قاسم سلیمانی می تواند از دل خاک نیز  راه را نشان دهد و اکنون جمله ی «ما ملت شهادتیم» بسی شگرف وتامل برانگیز است. از دیرباز برای ایرانیان « شهادت » فرهنگ غنی بوده است که یادگار فرزند بزرگترین مرد عالم ، علی (ع) است.اما حملات تروریست های خون خوار رژیم اسرائیل به زنان و کودکان ایران بی پاسخ نخواهد ماند چراکه مقاومت ماحصل خون شهداست.

کد خبر 62251

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار