جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸
پیام تبریک رئیس سازمان تامین اجتماعی جزیره خارگ به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

خارگ : مهندس ابوالحسن سهرابی رئیس سازمان تامین اجتماعی جزیره خارگ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافرازوعالیقدر رجایی و باهنر ، آغاز هفته دولت را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین : و به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی جزیره خارگ مهندس ابوالحسن سهرابی رئیس سازمان تامین اجتماعی جزیره خارگ با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دولت را به دولتمردان تبریک گفت.
متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمین الرحیم

 

هفته نخست شهریورماه، به پاس تلاش مجاهدانه شهیدان رجایی و باهنر که در مسیر خدمت صادقانه عالی ترین درجه انسانیت را به تصویر کشیدند، به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

تعهد صادقانه و فعالیت خالصانه به عنوان فصل مشترک خدمتگزاری در میان دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه کارمندان دستگاه ها عینیت یافته است تا درجه والای خدمت شایسته به ملت را به منصه ظهور رساند.

بدون شک اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در دولت تدبیر و امید مرهون زحمات و تلاش صادقانه بزرگ مردان و زنانی است که در نقاط مختلف میهن پهناور اسلامی به خدمت مشغولند.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به مدیران و مسئولان و کارمندان دستگاه های مختلف به ویژه اهالی بزرگوار و شریف جزیره خارک تبریک عرض می‌نمایم و توفیق روزافزون این عزیزان در ارایه خدمات شایسته به کشور و مردم عزیزمان و همچنین سلامتی و طول عمر با عزت برای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه ایزد منان خواستارم.

کد خبر 10355

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار