سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ - Tuesday, 21 May 2024
اخبار ویژه :
امروز : 0 خبر
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸
پیام تبریک امام جمعه ولایی جزیره خارگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس

حجت الاسلام کارگر امام جمعه ولایی جزیره خارگ با تبریک روز ملی خلیج فارس گفت: جغرافیای خلیج فارس در دل خود حافظ قرن‌ها تمدن و فرهنگ است.

به گزارش خارگ آنلاین : حجت الاسلام کارگر امام جمعه ولایی جزیره خارگ در پیامی روز ملی خلیج فارس را تبریک گفت، در متن این پیام آمده است:

 

بسمه تعالی

"مقام معظم رهبری: مقابله با نقشه ها و سیاست های بیگانگان برای دست اندازی به خلیج فارس به عنوان جهاد فی سبیل الله محسوب می شود"

روز ملی خلیج فارس روز گرامی داشت تمدن ملتی است که پرچم دار یکتا پرستی و عدالت‌خواهی بوده و هستند و این پرچم را با جان و دل در مقابل تمام دسیسه‌ها و نیرنگ‌ها پیوسته برافراشته نگاه داشته‌اند و در صیانت از داشته های تاریخی و فرهنگی این مرز پرگهر از هیچ ایثاری دریغ نکرده و نمی‌کنند.

گنجینه‌های ملی این سرزمین در طول هزاران سال در آبراهه‌ای آرام گرفته اند که جغرافیای گوهرزای صلح، عدالت و عشق است و امواجش خروش پرمعنای رشادت و دلاوری.

خلیجی که غیر از فارس نامی را نمی‌توان شایسته آن یافت و غیر از پارسیان شریف، مردمی را که نگهدارش باشند زیرا این جغرافیا در دل خود حافظ قرن‌ها تمدن و فرهنگ است و نام یکتایش را ایرانیان آن گونه در کتیبه‌های زمان حک کرده‌اند که تا ابد این حماسه جاودان نیلگون با همین نام یگانه می درخشد.

خلیج فارس نماد دانایی و توحید است و پاس داشت روز ملی خلیج فارس نه تنها گرامی داشت خرد و اندیشه است بلکه بزرگ داشت روزی است که بشر تمام هویت تمدنی خود را به آن بدهکار است.

روز خلیج فارس متعلق است به تمام اقوام ایرانی از کرد و لر و گیلگی گرفته تا فارس و سپاهانی و بلوچ و آذری،خلیج فارس امروز زنجیر اتصال تمام کسانی است که به تکامل انسانی در سایه برابری و برادری دل سپرده‌اند.

من این روز را به تمام حقیقت جویان بشر و مستضعفانی که امیدشان نابودی استکبار است به ویژه مردم دریادل و ولایی هرمزگان، حافظان واقعی خلیج فارس صمیمانه تبریک عرض می نمایم .

کد خبر 62362

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار