دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷
پیام تبریک امام جمعه جزیره خارگ به مناسبت‌ روز پاسدار و روز جانباز

حجت الاسلام کارگر امام جمعه جزیره خارگ با صدور پیامی سوم شعبان سال‌روز ولادت امام حسین(ع) روز پاسدار، سال‌روز ولادت ابوالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

به گزارش خارگ آنلاین و به گزارش دفتر امام جمعه جزیره خارگ متن پیام حجت الاسلام کارگر امام جمعه جزیره خارگ به مناسبت  روز پاسدار و روز جانباز به شرح زیر است .


بسم‌الله الرحمن الرحیم

 مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا

ماه شعبان، ماه اعیاد آسمانی است که با میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(س) آغاز می شود و شوری وصف ناشدنی برای تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان ایجاد می نماید.

بی گمان پاسداران انقلاب اسلامی سندی زنده از ایثارگری و جانفشانی در راه حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و به تعبیر مقام معظم رهبری شهیدان زنده ای هستند که از تمام وابستگی های دنیوی جدا شده و به دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمدند.

روز جانباز تجلی گر ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خودگذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند و در لبیک به دعوت امام راحل (ره) جان های خویش را سپر ناموس وطن در مقابل تیر دشمنان اسلام کردند و از آب و خاک میهن اسلامی حراست نمودند.

اینجانب فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت پیشوا و سرور آزادگان جهان و آموزگار آزادگی، حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به تمامی پاسداران و جانبازان پرافتخار میهن اسلامی به ویژه پاسداران و جانبازان سرافراز جزیره خارگ تبریک و تهنیت عرض نموده و سربلندی همگان را در ذیل توجهات حضرت ولیعصر(ع)، پیمودن راه شهدای عزیز با تاکید بر آموزه های گهربار امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال خواستارم.

محمود کارگر
امام جمعه جزیره مقاوم خارگ

کد خبر 62300

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار