جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
پیام رئیس سازمان تامین اجتماعی جزیره خارگ به مناسبت آغاز ماه محرم

خارگ : ابوالحسن سهرابی  رئیس سازمان تامین اجتماعی جزیره خارگ فرا رسیدن ماه محرم وایام سوگواری حسینی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین : و به گزارش روابط عمومي سازمان تامین اجتماعی جزیره خارگ متن پیام تسليت ابوالحسن سهرابی رئیس سازمان تامین اجتماعی جزیره خارگ حسینی فرماندار به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

محرم رمز پویایی همیشگی نهضت پربار حسینی و اعلام پای بندی به مکتب سرخ عاشوراست.اگر پیشوایان معصوم ما به برگزاری مراسم عزاداری، تأکید بسیار داشته اند به دلیل همین آثار بالنده معنوی و عاطفی است که در روح مسلمانان آزاده بر جای می گذارد.

در آینه تاریخ، حوادثی دیده می شود که همانند موج، دامنه می گیرد، گسترده می شود و کران تاکران را در می نوردد. چنین حادثه هایی، جاوید و بی مرگ است و هیچ سدّ و پرده ای را توان پوشاندن آنها نیست.

یکی از این سرگذشت های جاودانه، یاد بزرگ سردار دشت کربلا، حضرت حسین بن علی علیه السلام است که با هر محرم، حرمتی فزون تر می یابد؛ زیرا گرامی داشت شهادت آن پرچمدار بزرگ اسلام، زنده نگه داشتن یاد و خاطره او و پاسداری از ارزش های معنوی است.

بدینوسیله ايام سوگواري و عزاداري حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سالار و سرور شهیدان کربلا و 72 تن از یاران با وفایش را به پیشگاه حضرت ولی العصرارواحنافداه ،مقام معظم رهبری ومردم ولایت مدار جزیره خارگ تسلیت گفته و امیدوارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه های زندگی باشیم.

 

ابوالحسن سهرابی

  رئیس سازمان تامین اجتماعی جزیره خارگ

کد خبر 10356

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار