شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
جذب پزشک متخصص در شهرستان دشتستان ۲۰ درصد افزایش یافت
بوشهر- سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان از افزایش جذب ۲۰ درصدی متخصصین در بیمارستان شهید گنجی و کلینیک تخصصی ۱۷ شهریور برازجان خبر داد.

شهرام جلال پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در مجموع ۶۲ پزشک متخصص در رشته‌های مختلف تخصصی در بیمارستان شهید گنجی و کلینیک تخصصی ۱۷ شهریور فعالیت دارند که در ماه‌های اخیر ۱۱ متخصص جدید جذب شهرستان شده‌اند.

وی تصریح کرد: در بیمارستان شهید گنجی برازجان و کلینیک تخصصی ۱۷ شهریور برازجان، پنج پزشک متخصص طب اورژانس، پنج متخصص بیهوشی، چهار جراح عمومی، یک پزشک توانبخشی و طب فیزیکی، پنج پزشک زنان و زایمان، سه متخصص قلب و عروق، دو متخصص گوش و حلق و بینی، دو عفونی، سه ارتوپد، شش رادیولوژی، سه متخصص اعصاب و روان، یک متخصص پوست، دو متخصص چشم، پنج متخصص اطفال، پنج متخصص داخلی، یک پاتولوژیست، چهار متخصص مغز و اعصاب داخلی، دو متخصص جراح مغز و اعصاب، سه متخصص کلیه و مجاری ادراری در دو شیفت صبح و عصر فعالیت دارند.

جلال پور تصریح کرد: تأمین امکانات و تجهیزات درمانی موردنیاز متخصصین جهت ارائه خدمات مطلوب درمانی به شهروندان از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و شبکه بهداشت و درمان دشتستان است.

سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان بیان کرد: بسترهای لازم برای ارائه خدمات درمانی در کلینیک تخصصی ۱۷ شهریور برازجان از قبیل، نوار مغز، نوار قلب، آتل‌بندی و گچ گیری، اکوکاردیوگرافی قلب، تست ورزش، تعیین نمره چشم، شستشوی گوش، خدمات پوست و زیبایی، تعیین زردی نوزاد، کرایو درمانی فراهم است و تمامی خدمات با تعرفه‌های دولتی به شهروندان ارائه می‌شود.

جلال پور افزود: کاهش دغدغه درمانی مردم از مهمترین دستاوردهای برنامه تحول نظام سلامت در این چند سال اخیر بود ه است که با جذب متخصصین و تجهیز بیمارستان، دسترسی مردم به امکانات و خدمات درمانی تخصصی فراهم‌شده و رضایتمندی شهروندان را در پی داشته است.

کد خبر 10604
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار