شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹
پیام فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ به دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات

سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ از اهالی جزیره خارگ برای مشارکت پرشور در انتخابات دعوت کردند.

به گزارش خارگ آنلاین ، سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ در پیامی از مردم ولایتمدار جزیره خارگ برای مشارکت پرشور در انتخابات دعوت کردند.

در این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«اگر ما در انتخابات مجلس حضور قوی داشته باشیم مجلس قوی کارهای بزرگ می‌تواند انجام بدهد. انتخابات قوی نتیجه‌اش پیشرفت کشور است.» امام خامنه‌ای (مدظله‌‌العالی)

تاریخ انقلاب اسلامی گواه آن است که مردم انقلابی و شریف جزیره خارگ در تمامی صحنه های انقلاب نقش فعال و حضوری حماسی داشته‌اند.

از مشارکت در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و دفاع تا حضور در برابر فتنه‌گران داخلی و خارجی تمامی صحنه‌‌هایی بوده که مردم انقلابی جزیره خارگ در پیروی از ولایت و دفاع از انقلاب با تمام وجود در آنها مشارکت داشته و فداکاری کرده‌اند.

اکنون و در آستانه انتخابات حساس ۱۱ اسفندماه نیز روشن است که مردم شهید پرور جزیره خارگ در ادامه حمایت از انقلاب و آرمان‌های امام را‌حل (ره) در عمل به تکلیف و در میثاق با رهبر معظم انقلاب و شهدای انقلاب به پای صندوق‌های رأی می‌آیند و حماسه ای دیگر ثبت خواهند کرد.

اینجانبان با تقدیر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی و داوطلبان انتخابات و نیروهای امنیتی در ایجاد فضای لازم برای انتخابات، از مردم انقلابی جزیره خارگ برای حضور در محل‌های رأی‌گیری دعوت کرده و امید آن داریم ان‌شاءالله با مشارکت پرشور و همت مردم بار دیگر در صدر مشارکت حماسی در انتخابات در استان و در رتبه‌های بالای مشارکت در کشور باشد.

کد خبر 62308

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار