دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
پیام تبریک بخشدار ویژه خارگ به مناسبت دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر

محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ با صدور پیامی به مناسبت دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر این روز را به اهالی ولایی و متدین جزیره خارگ تبریک و تهنیت گفت

به گزارش خارگ آنلاین : محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ با صدور پیامی به مناسبت دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر این روز را به اهالی ولایی و متدین جزیره خارگ تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام ایشان به شرح زیر است

 

بسم الله الرحمن الرحیم
آغاز دهه کرامت؛ ولادت سراسر نور و برکت دو اختر تابناک آسمان امامت و ولایت است، دهه مبارکی که با میلاد کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز و با ولادت سلطان سریر ارتضا حضرت علی بن موسی الرضا المرتضی(ع) به سرانجام می رسد.
دهه کرامت جلوه ساز شادمانی و جشن ملائک در زمین و آسمان است زیرا در این دهه مبارک،عطر شمیم رضوی و فاطمی در کشور طنین انداز شده و فرصت نابی برای تبلیغ سبک زندگی اسلامی و اهل بیت(ع) قلمداد می شود.
اینجانب فرا رسیدن اول ذیقعده میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)، روز دختر، دهه کرامت و یازدهم ذیعقده میلاد فرخنده و پرنور حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را به عموم مسلمانان و تشنگان کرامت اهل بیت(ع) به ویژه مردم ولایی و متدین جزیره خارگ تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی موفقیت و شادکامی و توفیقات روزافرون برای مادران و بانوان شریف ایران عزیزاسلامی، از درگاه خداوند سبحان را مسئلت دارم.

محمدرضا دشتی زاده

بخشدار ویژه خارگ

کد خبر 62380

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار